آخرین وضعیت خدمات پس از فروش لوازمخانگی
اقتصاد ايران
بزرگنمايي:
بازار آریا - رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران آخرین شرایط استانداردسازی خدمات پس از فروش را تشریح کرد. اکبر پازوکی در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت بهروزرسانی استاندارد خدمات پس از فروش لوازم خانگی گفت: حدود 3 تا4 ماه پیش یک جلسه در وزارت صمت تشکیل شد که خیلی از موارد بهروزرسانی و تغییرات اساسی در این زمینه انجام شده است.
وی گفت: ولی در جلسهای که در خصوص بهروزرسانی استاندارد خدمات پس از فروش انجام شد مطرح شد که این استاندارد باید بهروزتر و مدت استاندارد برخی از کالاها در مواد اولیه، موتور و... اضافهتر شود. به گفته این فعال توزیع لوازم خانگی به طور کلی 90درصد استاندارد خدمات پس از فروش لوازمخانگی بهروز شده است. پازوکی در خصوص کاهش کیفیت لوازم خانگی گفت: کیفیت کاهش پیدا نمیکند چرا که به ضرر تولیدکننده میشود زیرا چنانچه کالایی که در سطح بازار میرود به مشکل بخورد و به کارخانه مرجوع شود یک هزینه برای شرکت ایجاد خواهد شد و از سوی دیگر باعث بدنامی کالا و شرکت میشود.
وی گفت: امروز تولیدکنندگان به این نتیجه رسیدهاند که با تمام مشکلات اگر کالاهایشان کالای خوبی نباشد خودشان متضرر میشوند به طوری که در تولید مواد اولیه سعی دارند بهترین باشند. رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران در پایان گفت: از زمانی که استاندارد لوازمخانگی بهروزرسانی شده برخی از قطعات لوازمخانگی از 5 سال به 10 سال گارانتی میشوند. در حال حاضر کیفیت کالای لوازم خانگی ایرانی قابل رقابت با سایر کالاهای دیگر است و جای هیچ شکی نیست و توصیه ما این است که مردم و حتی همکاران از خرید و فروش کالاهای غیراستاندارد خودداری کنند.
--> اخبار مرتبط برگزاری المپیاد مهارتی ویژه عاملیتهای بهمن موتور اولین المپیاد مهارتی ویژه عاملیتهای بهمن موتور برگزار شد چشمانداز کاهش سود صندوقها گارانتی اصل یک کالا را چگونه تشخیص دهیم؟ ضایعات فلزی در مسیر بورس
-
يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶:۲۴
-
۲۶ بازديد
-
روزنامه دنیای اقتصاد
-
بازار آریا
لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1130044/