بازار آریا

آخرين مطالب

جلسه بررسی روند اجرایی برگزاری مجمع شرکت «سرمایه‌گذاری استان زنجان» تشکیل شد بورس و سهام

جلسه بررسی روند اجرایی برگزاری مجمع شرکت «سرمایه‌گذاری استان زنجان» تشکیل شد
  بزرگنمايي:

بازار آریا - جلسه بررسی روند اجرایی و هماهنگی برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت زنجان در محل امور اقتصادی و دارایی این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، جلسه هماهنگی برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت زنجان با حضور نماینده وزیر اقتصاد و مدیر کل امور اقتصاد و دارایی این استان، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت و مدیر نظارت بر ناشران این سازمان، مدیران عامل تعاونی‌های شهرستانی سهام عدالت و شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت زنجان، نمایندگان استانداری، نهادهای نظارتی و امنیتی و همچنین نمایندگان دستگاه‌های مختلف اجرایی و تنی چند از مقامات این استان، در محل امور اقتصاد و دارایی زنجان برگزار شد.
حذف موانع برگزاری مجمع
محمدرضا نادری، نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان در این جلسه که با هدف بررسی آخرین وضعیت اجرایی و هماهنگی‌های مرتبط با برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استان زنجان برپا شد، با بیان این که هیچ مانعی نباید جلوی برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت استان زنجان را بگیرد، گزارشی در خصوص آخرین وضعیت و شرایط برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت این استان ارایه داد و اظهار کرد: با برگزاری جلسات مستمر و هماهنگی‌های لازم بین شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان، تعاونی ها، اداره ثبت، وزارت وزارت تعاون و... آمادگی لازم برای برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت زنجان به وجود آمده و برخی از مسائل باقی مانده نیز تا قبل از برگزاری مجمع برطرف می شود.
حل مشکلات موجود تا قبل از برگزاری مجمع
ولی‌اله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در این جلسه با بیان این که بر اساس مصوبه شورای عالی بورس، برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در همه استان ها به مرور عملیاتی می شود، اظهار داشت: استان زنجان به عنوان یکی از استان‌های پایلوت در امر برگزاری جامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت انتخاب شده است و بر اساس آمارهای اعلام شده در این استان شاهد موارد اندکی از مسائل انجام نشده هستیم که امید است در زمان های تعیین شده این گونه مسائل هم با کمک مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان، شرکت سرمایه گذاری استان، تعاونی ها و نهادهای ذی‌ربط برطرف شود.
آخرین خبرها از مجمع سرمایه‌گذاری استان زنجان
مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت نیز در این نشست گفت: باید با روحیه جهادی و همت همه جانبه دست در دست هم برای برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت استان زنجان تلاش کنیم.
وی در ادامه افزود: اقدامات و هماهنگی های نهایی در راستای اجرا و تسریع فرایند برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت زنجان که مرتبط با سازمان بورس و اوراق بهادار و ارکان زیر مجموعه آن همانند سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه بوده، در حال انجام است و جلسات و هماهنگی های لازم با سایر وزارتخانه ها و دستگاه‌ها نیز به فراخور موضوعات اجرایی شده و در حال اقدام است.
حاجی‌وند با اشاره به این که مطابق قانون 40 روز قبل از برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استان زنجان، آگهی دعوت به مجمع این شرکت منتشره شده، گفت: در این راستا تا 20 روز قبل از برگزاری مجمع، مطابق قانون داوطلبان حضور در هیات مدیره این شرکت فرصت داشتند از طریق سامانه ستان اقدام به ارسال مدارک کنند که با توجه به پایان این مهلت، اقدامات لازم برای بررسی مدارک و صلاحیت این افراد در سازمان بورس و اوراق بهادار در حال اجرا است.
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت افزود: در راستای اجرای مصوبه شورای عالی بورس، اقدامات لازم برای برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری استان زنجان با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در حال انجام است.
گفتنی است، در این جلسه مدیران عامل شرکت سرمایه گذاری زنجان و شرکت‌های تعاونی‌های شهرستانی سهام عدالت استان، مدیران اداره ثبت و سایر ارکان و نهادها و دستگاه‌های مرتبط به تشریح اقدامات صورت گرفته پرداخته و مقرر شد هماهنگی‌ها و اقدامات لازم در راستای اجرایی شدن و برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان پیگیری شود.

لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1133606/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مشکل اشتغال همچنان به قوت خود باقی است آقای وزیر!طرحی برای استیضاح دیپلماسی اقتصادی/چند نکته درباره یک سکانس جنجالی

برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه ماه آینده

دیدار سفیر ایران در بلاروس با امیرعبداللهیان

مزیت پروژه محوری در حوزه دریا، رشد اقتصادی، اشتغال و رونق معیشت مردم است

شاه‌بیت مأموریت‌های پلیس/ ممنوعیت‌های جدید یک حوزه جنجالی/ اولین انتصاب در سازمان تازه تأسیس

گام‌های جدید در رفع موانع تولید با کمک اتحادیه‌ها و اصناف

همایش‌ها در استان بوشهر روستامحور برگزار می‌شوند

خطر بزرگ‌ در بازار کار/ تا سال 1407 چه اتفاقی می‌افتد؟

آثار رضا مافی در موزه هنرهای معاصر

شناسایی نقاشی‌های جعلی با هوش مصنوعی

شجریان بر دستانش بوسه زد

روز اول ماراتن 10‌روزه

57‌درصد مخازن سدهای لرستان خالی است

ساخت و بازسازی 2000 قطعه در نیروگاه مشهد

مازندران، منتظر یک‌هزار ون گردشگری

1000 میلیارد سرمایه‌گذاری برقی در خراسان جنوبی

گام‌‌‌های موثر برای ایجاد برنامه توسعه فردی

کسب و کارهای ناآماده برای تغییرات آینده

باورمان نمی‌شود!

از لندن تا لندن

سایه یا ستاره؟

شغل اصلی شما چیست؟

لذت یا نفرت؟ شما تصمیم می‌گیرید

آمازون وارد بازار مخابرات جهانی شد

تیک‌تاک در مقابل کاخ‌سفید قد‌ علم کرد

مجوز صادرات اینتل و کوالکام به هوآوی باطل شد

از آی‌پدهای جدید تا تراشه متمرکز بر هوش مصنوعی

بازار موبایل همچنان بی‌ثبات است

زنجیره فولاد - 1403/02/20

بازار فولاد - 1403/02/20

بازار آتی - 1403/02/20

بال صعود سکه بورسی شکسته شد

بازی کالای همه‏‏‌فن حریف

رشد 28.2درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال1402

افت فروش تسلا در چین

استراتژی استلانتیس درباره موتورهای بنزینی

شارژ بنزینی الکتریکی ها

تغییر معادله در دنیای خودروهای برقی

عصر عبور از زغال‌سنگ

برآورد افت رشد تقاضای نفت

رشد 60‌درصدی تولید نفت‌خام

ممنوعیت وضع عوارض صادرات

آمار تجارت دارو منتشر شد

چرا اردوغان به آمریکا نرفت؟

توقف ارسال سلاح آمریکایی به اسرائیل

پنیر فرانسوی برای نمک‌گیر کردن شی

صنایع شیمیایی، معدنی و ماشین‌‌‌آلات ملزم به استفاده از شناسه کالا شدند

بزرگان صنعت پخش با هدف توسعه گرد هم آمدند

تلاقی نوآوری‌‌‌های هوش مصنوعی با آینده معدن‌‌‌کاری

ارقام پیشنهادی موجرها در منطقه 2

© - www.bazarearya.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی