بازار آریا - موافقت اصولی صندوق ارزی شرکت ملی مس با مشارکت بانک ملی و شرکت تأمین سرمایه کیمیا از سوی سازمان بورس صادر شد.
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت ملی مس که با حضور در تابلوی بورس یکی از نمادهای بسیار موثر در جهت شاخص بوده و امروز با صف فروش سنگینی موافقت شده، قادر به دریافت موافقت اصولی تأسیس صندوق با درآمد ثابت ارزی از سازمان بورس شد. براساس این گزارش، دو بانک ملت و ملی، اولین صندوق نوع جدید و ارزی محسوب می شوند که امروز با حضور معاون پزشکیان و وزیر اقتصاد رونمایی شد و صندوق ملی مس با مشارکت بانک ملی و شرکت تأمین سرمایه کیمیا برای پروژههای صادرات محور راهاندازی میشود.

این صندوق با سهامداری ۴۹.۵ درصدی "فملی"، ۴۹.۵ درصدی بانک ملی و یک درصدی شرکت تأمین سرمایه کیمیا و با مدیریت شرکت تأمین سرمایه کیمیا به عنوان بازوی تخصصی فعالیت خواهد کرد. انتهای پیام