بازار آریا

آخرين مطالب

70 درصد توسعه اردبیل در گرو انتخاب نماینده توانمند است اقتصاد ايران

70 درصد توسعه اردبیل در گرو انتخاب نماینده توانمند است
  بزرگنمايي:

بازار آریا - به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی ظهر شنبه در آیین تجلیل از فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت در اردبیل، اظهار کرد: اصلی‌ترین مشکل مردم در حال حاضر مشکل اقتصادی و معیشتی است که عمده گلایه‌ها نیز از این بابت است. وی تصریح کرد: به رغم شرایط اقتصادی و معیشتی نامناسب مردم همچنان پای اصول و آرمان‌های انقلاب هستند و به هیچ وجه از این خط و خطوط فاصله نگرفتند. استاندار اردبیل ضرورت حل مشکلات و گله‌مندی‌های مردم را به صورت اساسی با پایه‌ریزی درست در مجلس و دولت یادآور شد و گفت: مردم باید به این اصل توجه کنند که عمده دلیل به وجود آمدن این مشکلات ناترازی دخل و خرج دولت و سنگین شدن اداره جامعه است که به تبع شرایط اقتصادی ما وضعیت ناهمگونی را در دخل و خرج شاهد هستیم. عاملی افزود: برای گذر از این مشکلات باید هزینه‌ها را کاهش داده و در نقطه مقابل درآمد کشور را افزایش دهیم تا با کنترل نقدینگی بتوان جامعه را از وضعیت موجود به سمت اصلاح نظام اقتصادی و اعمال سیاست‌های توسعه‌ای سوق داد. وی به پیشرفت‌های استان اردبیل در سال‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: در دولت سیزدهم ما در ابعاد مختلف به ویژه زیرساخت‌ها با پیشرفت‌های مطلوبی روبه‌رو بودیم به طوری که در بخش زیرساخت راه، راه آهن، فرودگاه و همچنین تقویت برق، گاز، آب و سایر زیرساخت‌ها حرکت‌های مؤثر و مفیدی انجام شده است. عاملی ضرورت تکمیل زنجیره‌های تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران را به عنوان یک اصل اساسی یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این استان همه قوا اعم از مجریه، قضاییه و مقننه دست به دست هم دادند تا در ابعاد اقتصادی اعم از کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری بتوان اقدامات اساسی و ضروری را انجام داد. وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود ضرورت دارد در 11 اسفند با حضور باشکوه در انتخابات به توانمندی نظام اسلامی و اقتدار آن در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی کمک کنیم چرا که هر چه قدر مشارکت مردم بالا باشد به همان میزان قدرت چانه‌زنی و پیگیری حل مشکلات در عرصه‌های مختلف بیشتر خواهد بود. استاندار اردبیل بیان کرد: تمام تلاش دست‌اندرکاران بر این است تا در سایه حضور مردم در انتخابات و پشتیبانی که در صحنه‌های مختلف انجام می‌دهند، بتوان از این شرایط گذر کرده و با کمترین چالش به سمت توسعه پایدار و رفع گره‌ها و مشکلات اقتصادی مردم حرکت کرد. کد خبر 6036203

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی ظهر شنبه در آیین تجلیل از فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت در اردبیل، اظهار کرد: اصلی‌ترین مشکل مردم در حال حاضر مشکل اقتصادی و معیشتی است که عمده گلایه‌ها نیز از این بابت است.
وی تصریح کرد: به رغم شرایط اقتصادی و معیشتی نامناسب مردم همچنان پای اصول و آرمان‌های انقلاب هستند و به هیچ وجه از این خط و خطوط فاصله نگرفتند.
استاندار اردبیل ضرورت حل مشکلات و گله‌مندی‌های مردم را به صورت اساسی با پایه‌ریزی درست در مجلس و دولت یادآور شد و گفت: مردم باید به این اصل توجه کنند که عمده دلیل به وجود آمدن این مشکلات ناترازی دخل و خرج دولت و سنگین شدن اداره جامعه است که به تبع شرایط اقتصادی ما وضعیت ناهمگونی را در دخل و خرج شاهد هستیم.
عاملی افزود: برای گذر از این مشکلات باید هزینه‌ها را کاهش داده و در نقطه مقابل درآمد کشور را افزایش دهیم تا با کنترل نقدینگی بتوان جامعه را از وضعیت موجود به سمت اصلاح نظام اقتصادی و اعمال سیاست‌های توسعه‌ای سوق داد.
وی به پیشرفت‌های استان اردبیل در سال‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: در دولت سیزدهم ما در ابعاد مختلف به ویژه زیرساخت‌ها با پیشرفت‌های مطلوبی روبه‌رو بودیم به طوری که در بخش زیرساخت راه، راه آهن، فرودگاه و همچنین تقویت برق، گاز، آب و سایر زیرساخت‌ها حرکت‌های مؤثر و مفیدی انجام شده است.
عاملی ضرورت تکمیل زنجیره‌های تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران را به عنوان یک اصل اساسی یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این استان همه قوا اعم از مجریه، قضاییه و مقننه دست به دست هم دادند تا در ابعاد اقتصادی اعم از کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری بتوان اقدامات اساسی و ضروری را انجام داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود ضرورت دارد در 11 اسفند با حضور باشکوه در انتخابات به توانمندی نظام اسلامی و اقتدار آن در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی کمک کنیم چرا که هر چه قدر مشارکت مردم بالا باشد به همان میزان قدرت چانه‌زنی و پیگیری حل مشکلات در عرصه‌های مختلف بیشتر خواهد بود.
استاندار اردبیل بیان کرد: تمام تلاش دست‌اندرکاران بر این است تا در سایه حضور مردم در انتخابات و پشتیبانی که در صحنه‌های مختلف انجام می‌دهند، بتوان از این شرایط گذر کرده و با کمترین چالش به سمت توسعه پایدار و رفع گره‌ها و مشکلات اقتصادی مردم حرکت کرد.
کد خبر 6036203

لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1138770/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری

مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تمدید شد

بیت کوین آماده سقوط است؟

مدیریت مجموعه های اقتصادیِ بنیاد شهید در آذربایجان شرقی با مشارکت مردم است

ریانووسیتی: ایران و کامبوج پیشتازان جهان در تعداد تعطیلات با حقوق هستند

فرمانده پایگاه شهیدان سجودی بیمارستان ساسان معرفی شد

توضیحات قالیباف درباره نحوه رسیدگی به جداول بودجه در جلسه غیرعلنی مجلس

وزیر کار درباره تغییر فرمول تعیین دستمزد چه گفت؟

حراست هر دستگاه از ماموریت و وظیفه آن دستگاه نگهبانی می‌کند

گام نهایی برای مالیات بر سوداگری

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛ بیت‌کوین در اوج

اولین نشست بررسی و تدوین برنامه عملیاتی سال 1403 در استان البرز برگزار شد

معافیت کسب و کارهای اینترنتی از مالیات ادامه دارد؟

برای چینی‌ها دلار هست، اما برای دیگر وارداتی‌ها، نه! / ارز هنگفت برای خودروهای مونتاژی چینی!/ ویدئو

چرا تحریم‌‌‌ها علیه روسیه و ایران کارآمد نیستند؟

آینده جامعه بشری به تلاش امروز معلمان و اساتید بستگی دارد

ایران میزبان 2200 مهمان در نمایشگاه اکسپو 2024 است

سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو 2024»

اقامت «مونالیزا» در اتاق اختصاصی

چهره بی‌نقاب بازیگر جنجالی در یک مستند

جایزه یک عمر دستاورد سینمایی برای نیکول کیدمن

بازگشت لیلا بلوکات به صحنه

کتاب‌خوانان در برزخ تورم

میانگین بارش‌‌‌های لرستان 435 میلی‌متر ثبت شد

افزایش همکاری‌‌‌ مدیران بنادر گلستان و بندر امیرآباد

روی خوش بارش‏‏‌ها به یزد

دوراهی حساس بشر در مورد مدیریت هوش مصنوعی

شرکت، خانواده نیست

هرتسفلد؛ باستان‌شناس قاچاقچی!

لایحه خروج یا اصلاحیه عضویت در ایکوموس؟

قضاوت درباره ا یران

افغانستان به جام‌جهانی رسید

تکلیف حسن یزدانی مشخص شد

زیر قولت زدی؟

چطور اعتماد می‌کنید؟

دستورالعمل توزیع دارو از طریق سکوهای داخلی ابلاغ شد

مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد

پمپ‌بنزین‌های ابوظبی روباتیک شد

کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل فروش پایین

مسیر ناهموار تحقق وعده‌های وزیر

پرچمداری ایرالکو در مسوولیت اجتماعی

ریسک غیرمنتظره شرکت‌ها

کردستان شایسته توسعه

صندوق نوآوری و شکوفایی حامی‌‌‌پیشگیری از سرطان شد

زنجیره فولاد - 1403/02/10

بازار فولاد - 1403/02/10

بازار آتی - 1403/02/10

رشد یکپارچه قیمت پایه پتروشیمی تحت‌تاثیر ارز مبادله‏‏‌ای

بازی قدرت در مذاکرات پلاستیک

© - www.bazarearya.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی