بازار آریا

آخرين مطالب

آنیپو باجه پستی اختصاصی شما اقتصاد ايران

آنیپو باجه پستی اختصاصی شما
  بزرگنمايي:

بازار آریا - بازار / نقش استارت­آپ ها در ارسال مرسولات پستی فروشگاه‌­ها
امروزه نقش اینترنت در زندگی مردم بسیار پررنگ شده و مردم به خرید اینترنتی تمایل بیشتری پیدا کرده­اند، به همین منظور فروشگاه­‌های بسیاری در زمینه­‌های مختلف، در این بستر مشغول به فعالیت هستند و به فروش کالاهای خود از طریق اینترنت می­پردازند که تعداد این فروشگاه‌­ها هر روزه در حال افزایش است. در پی فراگیری ویروس کرونا و با توجه به وضعیت قرنطینه و بسته شدن بازارها، ضربه اقتصادی شدیدی به کسب و کارها وارد شد و راهکار جایگزین، راه‌­اندازی فروشگاه‌­های اینترنتی بود که با استقبال مردم روبرو شد. این امر سبب بالا رفتن بار ترافیکی در اداره پست­‌های سراسر کشور جهت جمع‌­آوری، ثبت و تحویل مرسوله‌­های پستی گردید.
روند متداول ارسال مرسوله در شرکت‌­های پستی و زیرمجموعه­‌های آن مانند دفاتر پیشخوان بدین صورت است که شخص نیاز است تا مرسوله ­های خود را به پست انتقال داده تا عملیات قبول مرسوله انجام شود. برای این منظور مسئول باجه پستی اطلاعات مربوط به فرستنده و گیرنده مانند نام ونام خانوادگی، شماره تماس، استان و شهر، آدرس و کد پستی و ... را وارد کرده و همچنین باید اطلاعات مربوط به مرسوله از قبیل وزن و ابعاد آن و تنظیمات دیگر پستی را وارد نماید که این امر زمان­بر و گاها همراه با اشتباه و خطا خواهد بود. با رشد روزافزون تعداد مرسولات پستی در سراسر کشور به­‌ویژه در زمان­‌های خاص مانند اعیاد، امکان کنترل دقیق و تسریع در ارسال مرسولات مشتریان از این طریق امری دشوار است.

بازار آریا


برای حل این مشکل نیاز نرم‌­افزاری جهت صدور بارکد پستی و انتقال مستقیم مرسولات به بخش توزیع شرکت­‌های پستی بدون نیاز به ورود اطلاعات از طرف پست، مشاهده می­‌شود. در این راستا استارت‌­آپ آنیپو برای کمک به کسب و کارها در زمینه کاهش نگرانی در بخش ارسال مرسولات یک پلتفرم نرم­افزاری تولید نموده است که بوسیله آن کسب و کارها می­‌توانند در محیط کار خود بارکد پستی صادر نمایند. در این پلتفرم اطلاعات مربوط به فرستنده ذخیره شده است. همچنین این پلتفرم قادر است تا از طریق نصب افزونه یا API به سایت­‌های فروشگاهی متصل شده و اطلاعات مربوط به سفارش و گیرنده را بصورت خودکار دریافت نماید. بنابراین نیاز به ورود اطلاعات فرستنده و گیرنده بصورت دستی نمی‌باشد. این امر سبب افزایش چندبرابری سرعت و کاهش خطای انسانی می‌­شود. برای صدور کد رهگیری پستی علاوه بر اطلاعات فرستنده و گیرنده نیاز به ورود وزن و تعیین استاندارد بودن یا نبودن ابعاد بسته نیز می­باشد که این موارد هم می­‌تواند بصورت دستی و هم بصورت محاسبه شده از طریق مجموع وزن کالاهای موجود در مرسوله قابل محاسبه باشد. علاوه بر این در دفاتر پستی نیاز به ورود تنظیمات پستی مرسوله است که در آنیپو قبلا و بصورت اختصاصی برای هر فروشگاه این تنظیمات انجام شده و قابل تغییر است.

بازار آریا


از دیگر دغدغه‌­های کسب و کارهای اینترنتی عدم ارسال پیامک­‌های پستی حاوی کد رهگیری مرسوله است که برای این منظور آنیپو بدون هیچ هزینه اضافی یک پیامک حاوی کد رهگیری و لینک رهگیری مرسوله همراه با نام فروشگاه به شماره موبایل گیرنده ارسال می­نماید که سبب شده است تا تماس­‌های دریافتی کسب و کارهای اینترنتی در زمینه نرسیدن کد رهگیری و عدم اطلاع از نتیجه خرید خود به شده کاهش یافته و اطمینان مشتریان به فروشگاه مربوطه افزایش یابد.
هدف آنیپو آسودگی خاطر کسب کارهای اینترنتی در ارسال مرسولات پستی خود از زمان ثبت سفارش تا دریافت مرسوله توسط مشتری است تا فروشگاه‌­های اینترنتی بتوانند با آسودگی خاطر و تمرکز بیشتری به رشد مجموعه خود بپردازند. برای تحقق این هدف، پس از صدور بارکدهای پستی از طرف فروشگاه­‌های اینترنتی، آنیپو از طریق سفیران خود یا با کمک اداره پست به جمع­‌آوری مرسولات پستی
می­‌پردازد. بنابراین نیاز به انتقال مرسولات توسط فروشگاه‌­ها به شرکت‌­های پستی و صرف زمان و هزینه و معطلی در دفاتر پستی نیست. 

بازار آریا


از دیگر مزایای آنیپو برای فروشگاه­‌های اینترنتی تخصیص پنل اختصاصی هر فروشگاه است که در آن صاحبان کسب و کار قادر خواهند بود تا بتوانند به صدور کد رهگیری مرسوله پستی بپردازند، بارکدهای پستی صادر شده خود را مشاهده نمایند یا دوباره پرینت بگیرند و یا کپی نموده و برای مشتریان خود ارسال نمایند. از مرسولات خود بصورت روزانه و یا بصورت دلخواه گزارشی تهیه نموده و برای کسب اعتماد مشتریان، در صفحات مجازی و یا سایت فروشگاه خود قرار دهند. به امور مالی خود در زمینه امورات پستی دسترسی راحتی داشته باشند و بتوانند از میزان هزینه­‌های پستی خود گزارش تهیه نمایند. به گزارش‌­های متنوع دیگری از قبیل میزان مرسولات ارسالی، میزان مرسولات دریافت شده توسط مشتری، میزان ارسال براساس استان و شهر و یا براساس ماه و ... دسترسی داشته باشند.
آنیپو باعث سهولت و ارتقای فرایند ارسال سفارشات پستی شده است و به فروشگاه‌­ها کمک می­کند تا تجربه بهتری به مشتریان خود ارائه دهند. این پلتفرم در تسهیل کارهای ارسال و پیگیری سفارشات، بهبود کیفیت خدمات پستی و افزایش رضایت مشتریان نقش مهمی دارد که دارای مزایای زیر است:
1. کاهش هزینه­‌های پستی فروشگاه
2. امکان اتصال به سایت فروشگاهی
3. افزایش سرعت ارسال مرسولات از فروشگاه به مشتری
4. افزایش اعتماد مشتریان
5. کاهش خطا در ورود اطلاعات
6. کاهش میزان برگشتی مرسولات پستی
7. ارسال پیامک حاوی کد رهگیری مرسوله با نام فروشگاه
8. جمع‌­آوری و انتقال مرسولات از فروشگاه‌­ها
9.پنل اختصاصی هر فروشگاه و امکان دریافت گزارش‌­های متنوع
https://www.anipo.ir/
https://www.varkan.ir/

لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1134931/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

وزیر کار درباره تغییر فرمول تعیین دستمزد چه گفت؟

حراست هر دستگاه از ماموریت و وظیفه آن دستگاه نگهبانی می‌کند

گام نهایی برای مالیات بر سوداگری

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛ بیت‌کوین در اوج

اولین نشست بررسی و تدوین برنامه عملیاتی سال 1403 در استان البرز برگزار شد

معافیت کسب و کارهای اینترنتی از مالیات ادامه دارد؟

برای چینی‌ها دلار هست، اما برای دیگر وارداتی‌ها، نه! / ارز هنگفت برای خودروهای مونتاژی چینی!/ ویدئو

چرا تحریم‌‌‌ها علیه روسیه و ایران کارآمد نیستند؟

آینده جامعه بشری به تلاش امروز معلمان و اساتید بستگی دارد

ایران میزبان 2200 مهمان در نمایشگاه اکسپو 2024 است

سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو 2024»

اقامت «مونالیزا» در اتاق اختصاصی

چهره بی‌نقاب بازیگر جنجالی در یک مستند

جایزه یک عمر دستاورد سینمایی برای نیکول کیدمن

بازگشت لیلا بلوکات به صحنه

کتاب‌خوانان در برزخ تورم

میانگین بارش‌‌‌های لرستان 435 میلی‌متر ثبت شد

افزایش همکاری‌‌‌ مدیران بنادر گلستان و بندر امیرآباد

روی خوش بارش‏‏‌ها به یزد

دوراهی حساس بشر در مورد مدیریت هوش مصنوعی

شرکت، خانواده نیست

هرتسفلد؛ باستان‌شناس قاچاقچی!

لایحه خروج یا اصلاحیه عضویت در ایکوموس؟

قضاوت درباره ا یران

افغانستان به جام‌جهانی رسید

تکلیف حسن یزدانی مشخص شد

زیر قولت زدی؟

چطور اعتماد می‌کنید؟

دستورالعمل توزیع دارو از طریق سکوهای داخلی ابلاغ شد

مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد

پمپ‌بنزین‌های ابوظبی روباتیک شد

کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل فروش پایین

مسیر ناهموار تحقق وعده‌های وزیر

پرچمداری ایرالکو در مسوولیت اجتماعی

ریسک غیرمنتظره شرکت‌ها

کردستان شایسته توسعه

صندوق نوآوری و شکوفایی حامی‌‌‌پیشگیری از سرطان شد

زنجیره فولاد - 1403/02/10

بازار فولاد - 1403/02/10

بازار آتی - 1403/02/10

رشد یکپارچه قیمت پایه پتروشیمی تحت‌تاثیر ارز مبادله‏‏‌ای

بازی قدرت در مذاکرات پلاستیک

شکاف در تامین مالی زیرساخت‌های جهانی

کسبه تا سقف 18 میلیارد تومان فروش، از ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف شدند

مدل‌های جدید نیسان و مزدا در چین

سرمایه‌گذاری برقی هوندا

رونمایی از طرح اولیه ابرخودروی ام‌جی

اولویت سیاستگذار خودرو برای تخصیص ارز

آمارهای صندوق بین‌المللی پول از نفت ایران

© - www.bazarearya.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی