بازار آریا - ایرنا : مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد از وقوع آتشسوزی در استخر کارگران این شهر خبر داد.
نادر موسیوند، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: ساعت ١٨:۵٠ دقیقه طی تماسی با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در استخر کارگران، بلافاصله اکیپ های اطفا حریق از چهار ایستگاه به محل اعزام شدند.
وی افزود: با توجه به اینکه استخر فعال و تعدادی از جمله کودکان در داخل استخر بودند، همه افراد با رعایت نکات ایمنی به بیرون از استخر هدایت شدند و عملیات اطفا و پاکسازی طی یک ساعت به انجام رسید.
موسیوند افزود: این حادثه مصدوم نداشت و علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است.
بخش سایتخوان، صرفا بازتابدهنده اخبار رسانههای رسمی کشور است.