يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵
وزارت نفت

اعتماد بازنشستگان با اجرای دقیق شیوه‌نامه پرداخت حقوق تقویت می‌شود

اعتماد بازنشستگان با اجرای دقیق شیوه‌نامه پرداخت حقوق تقویت می‌شود
بازار آریا - رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان صنعت نفت البرز با استقبال از ابلاغ شیوه‌نامه پرداخت حقوق و مزایای صندوق بازنشستگی صنعت نفت تأکید کرد: اجرای دقیق مفاد این شیوه‌نامه می‌تواند اعتماد بازنشستگان را تقویت و به اصلاح ساختار مالی صندوق کمک کند.
  بزرگنمايي:

بازار آریا - رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان صنعت نفت البرز با استقبال از ابلاغ شیوه‌نامه پرداخت حقوق و مزایای صندوق بازنشستگی صنعت نفت تأکید کرد: اجرای دقیق مفاد این شیوه‌نامه می‌تواند اعتماد بازنشستگان را تقویت و به اصلاح ساختار مالی صندوق کمک کند.

علی‌احمد فخرالدین در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با قدردانی از صدیقه خزایی، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و عضو هیئت‌رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت؛ همچنین دیگر اعضا برای تدوین و ابلاغ شیوه‌نامه پرداخت حقوق و مزایای صندوق بازنشستگی صنعت نفت گفت: صندوق بازنشستگی صنعت نفت در سال ۱۳۲۶ تأسیس شده است و هریک از کارکنان این صنعت طی سال‌های خدمت خود بخشی از حقوقشان را به‌عنوان حق عضویت به این صندوق پرداخت کرده‌اند. ازاین‌رو، این صندوق متعلق به شاغلان، بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت است و ماهیتی غیردولتی دارد.
وی ادامه داد: شیوه‌نامه‌ای که به‌تازگی ابلاغ شده، برای نخستین بار با هدف ایجاد نظم در پرداخت‌ها، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، حفظ منابع صندوق و رعایت سقف پرداخت حقوق و مزایا تدوین شده است و می‌تواند گامی مؤثر در اصلاح ساختار مالی صندوق باشد.
رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان صنعت نفت البرز با اشاره به برخی مشکلات سال‌های گذشته گفت: بازنشستگان طی سال‌های گذشته راهکارهای متعددی برای برون‌رفت از این شرایط ارائه کرده‌اند.
فخرالدین همچنین گفت: یکی دیگر از درخواست‌های همیشگی بازنشستگان، فراهم شدن زمینه بهره‌گیری از ظرفیت فرزندان بیکار بازنشستگان است.
وی در پایان تصریح کرد: شیوه‌نامه ابلاغ‌شده را به‌دقت مطالعه کرده‌ام و معتقدم اگر مفاد آن به‌طور کامل و دقیق اجرا شود، می‌تواند رضایت بخش قابل‌توجهی از بازنشستگان را جلب کند و گامی مؤثر در افزایش اعتماد و اصلاح روندهای موجود باشد.


نظرات شما