جمعه ۵ تير ۱۴۰۵
وزارت نفت

وزیر نفت:

ایران آماده توسعه روابط با هند در بخش انرژی است

ایران آماده توسعه روابط با هند در بخش انرژی است
بازار آریا - وزیر نفت گفت: برای توسعه روابط با هند در همه زمینه‌ها به‌ویژه بخش انرژی آماده هستیم.
  بزرگنمايي:

بازار آریا - وزیر نفت گفت: برای توسعه روابط با هند در همه زمینه‌ها به‌ویژه بخش انرژی آماده هستیم.

به گزارش خبرنگار شانا، محسن پاک‌نژاد امروز (پنجشنبه، سوم تیر) در بدو ورود به هند برای شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت انرژی کشورهای عضو گروه بریکس، گفت: ایران و هند قرن‌هاست که روابط تاریخی بلندمدتی با یکدیگر دارند.
وی با اعلام اینکه در دیدارهای دوجانبه و در نشست وزیران نفت و انرژی اعضای گروه بریکس گفت‌وگو خواهم کرد، افزود: پس از پایان این نشست‌ها، درباره مسائل مطرح‌شده از جمله تحریم‌ها توضیحات بیشتری ارائه می‌دهم.
وزیر نفت با اشاره به اعطای معافیت ۶۰ روزه تحریم‌های نفتی ایران بر اساس تفاهم‌نامه ایران و آمریکا تصریح کرد: مسیر خود را ادامه می‌دهیم و اکنون برای گسترش روابط با هند در همه زمینه‌ها به‌ویژه در بخش انرژی آماده هستیم.


نظرات شما