بازار آریا

آخرين مطالب

بندر انزلی به جمع استفاده‌کنندگان از محصولات تجاری تراکتورسازی پیوست

نوسازی شهری بندرتوریستی اقتصاد ايران

نوسازی شهری بندرتوریستی
  بزرگنمايي:

بازار آریا - دنیای‌اقتصاد : طی بازدیدی که اعضای شورای شهر و شهردار بندر گردشگری انزلی از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران داشتند دو طرف برای استفاده از تولیدات این مجموعه در زمینه خدمات شهری در بندر انزلی به تفاهم رسیدند و مقرر شد در کمترین زمان و حتی قبل از آغاز سال جدید برای شروع 10 دستگاه از تولیدات این خودروسازان دیزلی در اختیار شهرداری انزلی قرار گیرد.
شهردار بندر انزلی در حاشیه این مذاکرات گفت: طی بازدیدی که از سایر مجموعه‌‌ها و استان‌‌ها برای تامین خودروهای لجستیک شهرداری انزلی داشتیم قابلیت‌‌ها و مزیت‌‌های کشنده‌‌های تولید در تراکتورسازی توسط سایر تولیدکنندگان برای ما تشریح و محرز شد و به همین دلیل پس از بررسی‌‌های تکمیلی از طریق سازمان‌های ذی‌ربط مربوطه و تایید موضوع، برای استفاده و شروع همکاری‌‌ها به تبریز و تراکتورسازی سفر کردیم که خوشبختانه نتایج این سفر برای شهر و شهروندان بندر انزلی مثمرثمر واقع شد.
وحید پورحضرت افزود: در ارزیابی‌‌های صورت گرفته برای انتخاب خودروی خدمات شهری انزلی به قابلیت‌‌هایی همچون کیفیت، قیمت کاملا اقتصادی و به صرفه، تعامل- همراهی و همکاری بسیار دلسوزانه تراکتورسازی در پرداخت خریدها، پشتوانه بودن برند و صنعتی به نام تراکتورسازی برای این محصولات، خدمات پس از فروش و... رسیدیم که در کمتر محصول داخلی وجود داشت.
وی همچنین از کاهش هزینه‌‌های در حوزه مدیریت خود به جهت استفاده از این تولیدات خبر داد و گفت: با استفاده از کامیونت‌‌های خودروسازان دیزلی هزینه‌‌های تامین ماشین‌‌آلات لجستیکی و خدمات شهری شهرداری انزلی به صورت قابل‌توجهی کاهش می‌‌یابد، چرا که شهرداری انزلی ماهانه صرفا جهت اجاره خودروهای خدمات شهری در حوزه پسماند بالای 30 میلیارد ریال هزینه را متقبل می‌‌شد که به تبع آن با بهره‌‌مندی از تولیدات تراکتورسازی شاهد حذف این میزان اعتبار خواهیم بود.
وحید پورحضرت همچنین تاکید کرد: تامین خودروهای خدمات شهری در تمامی ‌‌شهرهای کشور چالش اصلی شهرداری‌‌های محسوب و در تمامی ‌‌استان‌‌ها و مراکز شهرهای آنها مشاهده می‌شود و در راستای حذف این معضل در استان گیلان شهرداری بندر انزلی به عنوان اولین شهر این استان گردشگری اقدام به استفاده از خودروهای تجاری تراکتورسازی کرده که پیش‌بینی می‌‌کنیم استفاده از این محصولات توسط سایر شهرداری‌‌های گیلان نیز مورد استقبال قرار گیرد.
مدیرعامل خودروسازان دیزلی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز در این گفت‌‌وگو اظهار کرد: از زمان بهره‌‌برداری خط تولید کشنده‌‌های تجاری در تراکتورسازی، اکثر شهرداران کشور از جمله خود تبریز، کرمان، مشهد، انزلی و... مجهز به این خودرو شده‌‌اند و با توجه به قابلیت تجهیز این خودروها به پک کامل تجهیزات خدمات شهری مانند آتش‌‌نشانی، کامپکت زباله، تانکر حمل سوخت، جاروی خیابانی و بالابر، استفاده از این تولیدات در حوزه خدمات شهری مورد استقبال قرار گرفته و رضایت کامل از کیفیت این محصولات نیز به عنوان بازخورد دریافت شده است.
سعید پناهی با اشاره به اینکه خودروسازان دیزلی آذربایجان برنامه ظرفیت تکمیل خدمات شهری را در دستور کار قرار داده اظهار کرد: همچنین بهره‌‌مندی از تولیدات داخلی به خصوص موتورهای تولیدی در موتورسازان تراکتورسازی به منظور پیشبرد اهداف داخلی‌‌سازی در راستای منویات مقام معظم رهبری به جهت استفاده از ظرفیت‌‌های داخلی در تولیدات نیز از برنامه‌‌های آتی این مجموعه است.
وی تصریح کرد: از زمان بهره‌‌برداری از این خط تولید توسط رئیس‌‌جمهور حدودا 250 دستگاه کامیونت تولید و عرضه شده و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال نیز تعهدی که به دولت محترم به جهت تعداد تولید این محصول داده‌‌ایم محقق شود.
به گفته پناهی بر اساس برنامه‌‌های تولیدی پیش‌بینی شده برای سال آینده یک‌هزار دستگاه از این کشنده تولید و به متقاضیان عرضه خواهد شد.
شایان ذکر است خط تولید کامیونت‌‌های تجاری شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان به عنوان یکی از شرکت‌های اقماری گروه صنعتی تراکتور‌سازی ایران خرداد امسال با حضور رئیس‌‌جمهور به بهره‌‌برداری رسید.
--> اخبار مرتبط ضرورت دستاوردهای بین‌المللی برای ارائه خدمات به شهروندان ورود ناو موشک‌انداز روسیه به بندر انزلی درخواست عجیب فدراسیون از AFC کشف لاشه فک خزری در بندر انزلی

لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1138028/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است

دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی 2 ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال

حضور 20 واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو

مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی

انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند

حضور20 واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو 2024

افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران

بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش 50 میلیارد در لرستان

روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه 9 اردیبهشت

«همرنگی با جماعت» در بازار کتاب

مستند زندگی علی جهاندار در راه شبکه خانگی

قتل سلبریتی تیک‌تاک در عراق

یک نقاشی ناتمام؛ 32 میلیون دلار!

استارت پایتخت در بهار تهران

اجرای 15 پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز

کامنت باورنکردنی آقای داور

ازدواج مورایس با یک بانوی ایرانی

ماموریت ممکن

جلوی تکرار تاریخ را بگیر!

از معجـزه اراک چه‌فهمیدیــم؟

تیک‌تاک در صورت عدم تغییر مالکیت چینی‌اش مسدود می‌شود!

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی اوپن‌ ای‌آی و گوگل در آی‌فون‌های جدید

رشد 100درصدی ورود دانش‌بنیان‌ها به بازار سرمایه

2024؛ سال نفوذ به عمق هوش مصنوعی

چینی‌ها تلویزیون 100 اینچ تولید کردند

صادرات لوازم خانگی ایرانی در بازارهای رقابتی جهان‌

لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌کند

رکن غایب صندوق زمین و ساختمان

افزایش علاقه مردم به تلویزیون‌های بزرگ

زنجیره فولاد - 1403/02/09

بازار فولاد - 1403/02/09

بازار آتی - 1403/02/09

ادامه رشد قیمت سنگ‌آهن برای سومین هفته متوالی

عقبگرد سکه بورسی به 40 میلیون

برات الکترونیکی زنجیره تامین مالی رونمایی شد

لوتوس 107هزار دلاری

تسلا اخراج می‌کند

تکذیب معامله حواله خودروی جانبازان

جهش تولید خودرو با کدام پول؟

رشد تولید در صنعت نفت با مشارکت مردم

وصول بدهی‏‏‏‌ بدهکاران صنعت گاز

نفت 65 دلاری مبنای بودجه ‌روسیه

پایان نفت؛ رویایی تعبیرنشدنی

بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌‌فارس

نگاهی ژئوپلیتیک به بازار نفت

گام بلند مناطق نفت‌‌خیز جنوب در بومی‌‌سازی تجهیزات

لحاظ دارایی‏‌های نامشهود برای اولین بار در کشور

© - www.bazarearya.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی