مدير عامل شرکت مخابرات ايران:
برنامه تحول مخابرات طي سه دوره زماني
ديجيتال
بزرگنمايي:
آريا بازار- رسول سرائيان با بيان اين مطلب اظهار کرد: وقتي از اولويت استراتژيک صحبت ميکنيم يعني حدود 80 درصد منابع اعم از مالي، انساني، مديريتي، زماني در موضوع مربوطه بايد به اين امر تخصيص داده شود. بنابراين تمام توان مديريتي و فني شرکت مخابرات ايران در حال حاضر بر اجراي درست برنامه تحول متمرکز شده است.
وي گفت: براي اجراي برنامه به يک فرآيند ارتباطي آسان نياز داشتيم. بر اين اساس و به دليل نبود زيرساخت IT يکپارچه ارتباطي در شرکت، کانال ارتباطي الکترونيکي ايجاد شد تا فرآيند ارتباطي در لايههاي مختلف کوتاه شود. در تحقق اين موضوع، تمام مسيرهاي ارتباطي الکترونيک، از جمله ايميل، تلگرام و... را به کار گرفتيم.
مديرعامل شرکت مخابرات ايران در توصيف فرآيند کار ادامه داد: هر برنامهاي، بلافاصله بعد از تصويب به تمامي مديران ستادي و استان ابلاغ ميشود. برنامههايي که قبلاً مشاوران در شرکت مخابرات انجام داده بودند نيز مورد مطالعه و بررسي قرار گرفت و در نهايت رهنگاشت تحول پنج ساله شرکت مخابرات ايران توسط هيأت مديره محترم مصوب شد که نقطه عطف تاريخ مخابرات کشور است که با ضرورت بايد اجرا شود.
او اعلام کرد: همه بدنه شرکت در اجراي برنامه تحول درگير هستند. مهمترين کار اين است که همه کساني که در شرکت کار ميکنند در اجراي اين برنامه نقش داشته باشند و با قاطعيت اعلام ميکنم همه موظف و ملزم به اجراي برنامه مصوب هستند.
لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/8437/