بازار آریا - تسنیم : مدیرعامل روس از بازگشت متخصصان این شرکت در هفتههای آینده به نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد.
الکسی لیخاچف، مدیرعامل روساتم امروز جمعه در اظهاراتی گفت: اگر اوضاع درباره ایران بدتر نشود، متخصصان روساتم در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.
وی افزود: روساتم آماده حل هر گونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنیشده ایران است.
بخش سایتخوان، صرفا بازتابدهنده اخبار رسانههای رسمی کشور است.