بازار آریا

آخرين مطالب

تحلیل اقتصادی اتریوم و تأثیر آن بر اقتصاد طبق نظر کارشناسان مقالات اقتصاد جهاني

تحلیل اقتصادی اتریوم و تأثیر آن بر اقتصاد طبق نظر کارشناسان
  بزرگنمايي:

بازار آریا - به گزارش صدای ایران، این رمزارز در چند سال اخیر سروصدای زیادی به پا کرده و توانسته توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند. برخی از کارشناسان عقیده دارند که این ارز می‌تواند روی قیمت سایر ارزهای دیجیتال و همچنین روی اقتصاد دنیا تاثیر بگذارد؛ ازهمین‌رو تریدرها و سرمایه‌گذاران همواره باید تغییرات آن را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند.
در این مطلب در خصوص اهمیت تحلیل اتریوم با شما صحبت کرده و تاثیر آن روی اقتصاد را مورد بررسی قرار می‌دهیم. اهمیت تحلیل اتریوم اگر به یک معتبر نگاهی بیندازید، متوجه بالا بودن حجم معاملات اتریوم خواهید شد. این موضوع نشان می‌دهد که محبوبیت این کریپتو در حال افزایش است. برای اینکه از فرصت‌های پیش‌رو در آینده جا نمانید، لازم است که به‌صورت مرتب عملکرد و تغییرات قیمت اتریوم را مورد بررسی قرار دهید.
اکثر کارشناسان بر این باورند که اتریوم آینده روشنی دارد و به احتمال زیاد، در چند سال آینده اقتصاد کل دنیا را تغییر خواهد داد. این رمزارز با برخورداری از قابلیت‌های فراوان خود، بستری برای برنامه‌های کاربردی مختلف فراهم کرده است؛ به این ترتیب می‌تواند فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری زیادی به وجود آورد و مورد پذیرش کسب‌وکارها و افراد بسیاری قرار بگیرد.
در چنین شرایطی، عاقلانه‌ترین کار این است که شما با ، از فرصت‌های موجود بیشترین استفاده را ببرید. برعکس این موضوع هم صادق است؛ یعنی اگر حس کردید خطری اتریوم را تهدید می‌کند و احتمال سقوط آن وجود دارد، بلافاصله می‌توانید دارایی‌های خود را از اتریوم خارج کرده و از ضرر و زیان جلوگیری کنید. نتایج به‌دست آمده از تحلیل اتریوم چه چیزی را نشان می‌دهند؟ تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال انجام شده در مورد اتریوم، نشان می‌دهند که این ارز آینده روشنی پیش‌رو دارد و به احتمال زیاد، در چند سال آینده رشد بیشتری را تجربه خواهد کرد. افزایش پذیرش آن توسط مردم و مشاغل مختلف هم باعث می‌شود که این پیش‌بینی‌ها، صحت بیشتری پیدا کنند؛ چراکه این موضوع نشان می‌دهد جذابیت این رمزارز برای سرمایه‌گذاران، در حال افزایش است.
از طرفی دیگر، پلتفرم اتریوم روزبه‌روز درحال توسعه بوده و به بستری بی‌نظیر برای اجرای برنامه‌های کاربردی مختلف تبدیل شده است. این کاربردی بودن پلتفرم اتریوم، شانس این رمزارز برای بقا و افزایش قدرت را افزایش خواهد داد. البته بیان این اطلاعات، صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارد و ما هیچ پیشنهادی مبنی بر خرید اتریوم و سرمایه‌گذاری روی آن به شما ارائه نخواهیم داد؛ چراکه ورود به دنیای رمزارزها نیاز به دانش و تخصص فراوانی دارد و کار هر کسی نیست. شما باید خودتان نتایج به‌دست آمده از شاخص‌های تکنیکال و فاندامنتال را با بررسی‌های دیگر مقایسه کرده و همچنین با کسانی که در حوزه معاملات کریپتوکارنسی تجربه دارند، مشورت کنید. بعد از اینکه از عاقلانه بودن انتخاب‌های خود مطمئن شدید، در مورد ورود به معاملات اتریوم تصمیم بگیرید. اتریوم چه تاثیری روی اقتصاد دارد؟ اتریوم، یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است و این پتانسیل را دارد که با ایجاد تحول در معاملات، اقتصاد دنیا را متحول کند. ویژگی‌های نوآورانه آن مانند قراردادهای هوشمند و تامین مالی غیرمتمرکز، توجه افراد و موسسات را به این رمزارز جلب کرده است. این ارز از جوانب مختلفی می‌تواند روی اقتصاد دنیا تاثیر بگذارد. در اینجا به برخی از اثرات آن اشاره خواهیم کرد. تامین مالی غیرمتمرکز (DeFi) در اتریوم تحلیل اتریوم توسط کارشناسان نشان می‌دهد که قابلیت DeFi در آینده سیستم‌های مالی سنتی را متحول خواهد کرد. تامین مالی غیرمتمرکز این پتانسیل را دارد که با حذف نیاز به واسطه، دسترسی به خدمات مالی را دموکراتیک کرده و به افراد اجازه دهد مستقیما در فعالیت‌های مالی مختلف شرکت کنند. پذیرش این قابلیت در اتریوم رشد چشمگیری داشته است و روزبه‌روز هم بر محبوبیت آن افزوده می‌شود. نوآوری در سیستم وام‌دهی و استقراض دسترسی به امور مالی غیرمتمرکز در اتریوم، مکانیسم‌های نوآورانه وام‌دهی و استقراضی را ایجاد می‌کند و نحوه تعامل افراد و کسب‌وکارها با خدمات مالی را تغییر می‌دهد. این رویکرد نوآورانه، واسطه‌ها مانند بانک‌ها را حذف می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد مستقیما از طریق قراردادهای هوشمند، از یک‌دیگر وام دهند و وام بگیرند.
این قراردادهای هوشمند، قراردادهایی خوداجرا با قوانین از پیش تعریف شده، تضمین شفافیت و حذف نیاز به اسناد قانونی سنتی هستند. اثرات اقتصادی این نوآوری‌ها قابل‌توجه است. آن‌ها در مقایسه با مؤسسات وام‌دهی سنتی، نرخ‌ بهره و کارمزدهای پایین‌تری را ارائه می‌کنند؛ در نتیجه باعث ارتقای فراگیری مالی و تقویت رشد اقتصادی می‌شوند. تاثیر بر بانکداری سنتی یکی دیگر از نتایجی که تحلیل اتریوم و پیش‌بینی آینده آن نشان می‌دهد، نقش اتریوم در تغییر سیستم بانکداری سنتی است که می‌تواند به شکل قابل‌توجهی روی اقتصاد هم تاثیر داشته باشد. تاثیر اتریوم بر بانکداری و امور مالی سنتی از نظر عدم واسطه‌گری، کاهش هزینه‌ها و افزایش کارایی قابل‌توجه است.
با استفاده از فناوری بلاک چین، اتریوم نیاز به واسطه در تراکنش‌های مالی را از بین می‌برد و در نتیجه کارمزد کمتر و زمان تسویه سریع‌تر را به همراه دارد؛ یعنی کاربران فقط با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال می‌توانند تراکنشات خود را در زمان کوتاهی انجام دهند و نیازی به واسطه نداشته باشند. توکن‌سازی و مدیریت دارایی توکن‌سازی و مدیریت دارایی با خرید اتریوم، این پتانسیل را دارد که روش مالکیت و تجارت دارایی‌های ما را متحول کند. اتریوم با توکن کردن دارایی‌ها، مانند املاک یا آثار هنری، مالکیت کسری را ممکن می‌کند و به افراد امکان می‌دهد در دارایی‌هایی سرمایه‌گذاری کنند که قبلا غیرقابل دسترسی بودند. این کار نقدینگی و دسترسی به بازار را نیز افزایش می‌دهد و خرید و فروش دارایی را برای سرمایه‌گذاران آسان‌تر می‌کند.

بازار آریا

لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1116501/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

امروز در جنگ اقتصادی دشمن را به بن‌بست رساندیم

نامه سرگشاده نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور درباره کارگران و بازنشستگان کشور

برگزاری نشست روابط عمومی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در ارس

امروز در جنگ اقتصادی با این نگاه دشمن را به بن‌بست رساندیم

توقیف محموله 80 میلیارد ریالی بلوریجات

زنجیره اقتصادی نمد در شهرکرد ایجاد شود

اجرای فیبر نوری در 55 شهر گیلان/ کشاورزی دانش بنیان فعال شود

توسعه تعاملات فرهنگی و اقتصادی بین ایران و ترکمنستان

قیمت تخم مرغ چند؟

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز / جدیدترین آمار پرداخت وام

سپاهان 1-0 ملوان؛ برد اقتصادی برای زنده ماندن رویای قهرمانی

رئیس سازمان بسیج: بیداری‌هایی که امروز در آمریکا، کانادا، ژاپن شاهد هستیم، همگی نشأت‌گرفته از فرهنگ مقاومت اسلامی است/ حضور نیروهای جهادی در عرصه اقتصاد مقاومتی، برای سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور است

جایگاه جدید سرعت اینترنت ثابت و موبایل ایران مشخص شد

چطور احتمال مسدود سازی تتر را کم کنیم؟

عزم دولت حمایت از تولید داخلی و توسعه‌ی زنجیره ارزش غذایی است

تولیدکنندگان داخلی افسران جنگ اقتصادی و رزمندگان جبهه مقابله با تحریم‌ها می‌باشند

حمایت از صادر کنندگان صنایع دستی

بازگشت مزدا به ایران؛ سه‌تفنگدار نیمه‌ژاپنی در راه بازار خودرو

«عدم تخصیص ارز» یا «احتکار» موبایل؛ دلیل التهاب بازار موبایل چیست؟

کشف 4300 میلیارد فرار مالیاتی ازسوی پلیس

رئیسی در نشست با فعالان اقتصادی : زنجیره تولید تا توزیع برنج با هدف جلوگیری از اجحاف به تولیدکننده و مصرف کننده بازنگری شود

رئیس اتحادیه میوه و سبزی: کاهش قیمت میوه به ضرر کشاورز است!

نماینده مجلس: برای صفرشدن صف وام ازدواج 800 همت نیاز است

هوشمندسازی میدان‌های نفت و گاز به‌همت بازیگران توانمند زیست‌بوم فناوری

فقط 5 سال برای رهایی از تله جمعیتی فرصت داریم

اقتصاد آینده مبتنی بر حرکت‌هایی همراه با دانش ودانایی است

قیمت جدید مرغ و گوشت در بازار

روایت عظیم زاده اردبیلی از رویداد همتایابی در قشم

فعالیت های فرهنگی و اقتصادی ایران و ترکمنستان رو به گسترش است

صادرات ماهی و خشکبار از ایران به نروژ مورد استقبال قرار خواهد گرفت

مهارت آموزی اقتصادی ، فرصتی برای بازگشت زندانی به آغوش جامعه + فیلم

طراحی سامانه جریان اقتصادی نوین برای حمایت از فناوران

احتمال مسدودسازی دارایی تتر ایرانی‌ها به دلیل تحریم‌ها

واردکنندگان موبایل در انتظار تامین ارز

گازرسانی به 6500 روستای کم‌برخوردار و سخت‌گذر کشور از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم

روایت محسن رضایی از عملیات وعده صادق/اقتدار امروز کشور مدیون سلحشوری رزمندگان است

در جمع فعالان اقتصادی استان مازندران؛ رئیسی: دولت فقط وظیفه حمایت، هدایت و نظارت دارد

اوراق بانکی و بازار سرمایه راه جبران کمبود منابع مالی تولید

رئیسی در جمع فعالان اقتصادی استان مازندران: دولت فقط وظیفه حمایت، هدایت و نظارت دارد

بهره برداری از خط تولیدهای جدید کارخانه فولاد اهواز

مقصد اشتباه خودروی وارداتی؛ 12هزار خودرو وارد شده کجا رفتند؟

شنبه دیگر اول هفته نیست! / تکلیف شرکت‌های خصوصی و بانک‌ها چه می‌شود؟

مدیریت برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در حوزه رویداد جوانی جمعیت

دخیل کردن مردم در اقتصاد اولویت مهم است

اقتصاد آینده مبتنی بر دانش و دانایی است

سبحانیان: مالیات 50 درصد اصناف و مشاغل صفر است

معاون وزیر نفت در امور گاز به مازندران سفر کرد

ارز صادرات صنایع دستی در اختیار صادرکننده قرار گرفت

مقایسه صنایع نظامی و خودروسازی اشتباهی بزرگ است؟

شرکت های اقتصادی استان یک هواپیما برای کرمان خریداری کنند

© - www.bazarearya.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی