بازار آریا
ديگر نگران پيام هاي تبليغاتي نباشيد!/سامانه800براي قطع پيامک هاي تبليغاتي
چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395 - 11:09:00 AM
خبرگزاري آريا

آريا بازار- صادق عبادي شاهکوه با اشاره به اينکه اين سامانه براي حل مشکل مشترکان اپراتورهاي تلفن همراه در زمينه دريافت پيامک هاي تبليغاتي طراحي شده است افزود: از طريق سامانه 800 علاوه بر قطع پيامک هاي تبليغاتي مي توان از تعداد سرويس هاي ارزش افزوده نيز مطلع شد و آن را قطع کرد.
وي گفت: در ماه هاي اخير شکايت هايي در خصوص دريافت پيامک هاي انبوه و سرويس هاي ارزش افزوده به دست ما رسيد که براي ساماندهي و حل اين مشکل سامانه 800 طراحي شد.
معاون سازمان تنظيم مقررات به بررسي هاي صورت گرفته براي حل اين مشکل اشاره کرد و افزود: يکي از مشکلات مردم در اين زمينه وجود روش هاي متفاوت در اپراتورهاي تلفن همراه و وجود سيستم هاي پراکنده بود که براي حل اين مشکل سيستمي يکپارچه و يکنواخت طراحي شد که در همه اپراتورها عمل مي کند و اپراتورها موظف هستند از طريق اين سامانه فعاليت کنند.
عباسي درباره نحوه فعاليت سامانه 800 گفت: با ارسال پيامک به شماره 800 يا شماره گيري ستاره 800 مربع مي توان به قطع پيامک هاي تبليغاتي و سريس هاي ارزش افزوده اقدام کرد.
وي افزود: يکنواخت سازي روش، موجب رفع بخشي از ابهامات مي شود.
عباسي همچنين از اطلاع رساني يکپارچه از طريق سازمان تنظيم مقررات خبر داد و گفت: گاهي اوقات مطرح مي شود که برخي اپراتورهاي تلفن همراه به دلايل تجاري اطلاع رساني شفافي درباره پيامک هاي تبليغاتي و سرويس هاي ارزش افزوده نمي کنند به همين علت سازمان تنظيم مقررات به عنوان سازماني بي طرف اطلاع رساني يکپارچه را برعهده گرفته است تا شفافيت بيشتر شود.
وي درباره خدمات رساني سامانه800 گفت: در ابتداي راه اندازي اين سامانه مراجعه به آن زياد بود که تا حدودي در کار اين سامانه اخلال ايجاد کرد اما به تدريج مشکلات برطرف شد و اکنون به حالت عادي باز گشته است.
معاون سازمان تنظيم مقررات همچنين تاکيد کرد: به اپراتورهاي تلفن همراه گوشزد کرده ايم که پيامک هاي تبليغاتي بايد با رضايت قبلي مردم باشد و در ساعات مشخص از شبانه روز به دست مشترکان برسد.
وي گفت: براساس اين دستورالعمل پيامک هاي تبليغاتي بايد بين ساعات 9 تا21 به دست مشترکاني که راضي به دريافت اين نوع پيامک ها هستند برسد.
عباسي افزود: البته گاهي پيامک ها در سيستم با تاخير ارسال مي شود که بايد به تدريج اين مشکلات بر طرف شود.
معاون سازمان تنظيم مقررات درباره يکي ديگر از نکات مهم دستورالعمل سامانه يکپارچه 800 نيز گفت: با اجراي اين سامانه، نبايد مشکلي براي دريافت پيامک هاي بانکي و تراکنش هاي بانکي مشترکان اخلال شود.
وي درباره هزينه استفاده از سامانه 800 گفت: هزينه استفاده از اين سامانه تنها هزينه ارسال يک پيامک است و هيچ هزينه جانبي ديگر ندارد.


https://www.aryabazar.com/Fa/News/7666/ديگر-نگران-پيام-هاي-تبليغاتي-نباشيد!-سامانه800براي-قطع-پيامک-هاي-تبليغاتي
بستن   چاپ