بازار آریا - سرپرست ستاد مدیریت حملونقل و سوخت سازمان راهداری اظهار کرد: 10 درصد از میزان فروش خودروهای تولید داخل به مالکان خودروهای فرسوده تخصیص مییابد.
به گزارش تجارتنیوز ، سرپرست ستاد مدیریت حملونقل و سوخت مراحل مختلف ثبتنام
خودرو فرسوده را تشریح کرد و گفت: مالک
خودرو فرسوده باید اقرارنامهای را در 3 نسخه امضا کند.
به نقل از ایرانجیب، علیرضا احمدی سرپرست ستاد مدیریت حملونقل و سوخت سازمان راهداری با اشاره به اجرای مفاد بند ف تبصره 7 بودجه سال 1401، اظهار کرد:بر این اساس 10 درصد از میزان فروش خودروهای تولید داخل به مالکان خودروهای فرسوده تخصیص مییابد.
وی با اشاره به اینکه مالکان خودروهای فرسوده پس از برنده شدن در قرعهکشی
خودرو باید منتظر دریافت پیامک برای مراجعه به مرکز اسقاط
خودرو باشند، افزود: در مرحله بعدی مالک
خودرو فرسوده باید به مرکز اسقاط انتخاب شده مراجعه و درخواست مربوطه را ارائه کند.
وی تصریح کرد: در مرحله بعد نیز پذیرش
خودرو برای اسقاط انجام شده و مالک
خودرو فرسوده بایستی متن اقرارنامه پیوست را قبل از اسقاط
خودرو امضا کند.
سرپرست ستاد مدیریت حملونقل و سوخت بیان کرد: پس از امضا، اقرارنامه باید توسط مدیر مرکز اسقاط مهر و امضا شده و ثبت دبیرخانه شود. 2 نسخه از این اقرارنامه تحویل مالک
خودرو شده و یک نسخه نیز در مرکز اسقاط میماند. در مرحله بعدی باید تصویر اقرارنامه در سامانه نوسازین بارگذاری شود.
احمدی یادآور شد: در مرحله بعدی ثبت پذیرش
خودرو بهعنوان حقالعمل کار در صفحه شرکت خودروساز انجام میشود. در ادامه نیز مراحل قانونی اسقاط
خودرو و بارگذاری اطلاعات خودروهای اسقاط شده تایید شده از سوی ناجا در سامانه نوسازین انجام خواهد شد. در مرحله بعدی تأییدیه اسقاط
خودرو فرسوده ممهور به مهر مرکز اسقاط و فرم اقرارنامه و سایر مدارک و مستندات مورد درخواست تولیدکننده
خودرو ارائه میشود.
https://www.aryabazar.com/Fa/News/713897/ثبتنام-خودرو-فرسوده-در-طرح-قرعهکشی-خودروسازان---مراحل-ثبتنام