بازار آریا

آخرين مطالب

جایگاه روابط عمومی در بازاریابی کسب و کار تولید و تجارت

جایگاه روابط عمومی در بازاریابی کسب و کار
  بزرگنمايي:

بازار آریا - روابط عمومی، شکلی از ارتباطات است که به پذیرش سرمایه گذاری خود، دارایی‌های نامشهود مانند اعتماد به نفس مشتری، اراده و ... منتهی می‌شود. کارآفرینان می بایست سختی‌های اعتماد به نفس، متمایز نمودن سرمایه‌گذاری از مغالطه‌ها و افتراهای تجاری تا روابط عمومی را به جان بخرند. تنها بعد از آن است که می‌توانید قدم های بلندی را در تلاش‌های صادقانه خود بردارند.
در ادامه، به چکیده ای از «نقش روابط عمومی در بازاریابی استارت‌آپ» خواهیم پرداخت.
1- آگاهی از برند
روابط عمومی آگاهی از برند شما را به مراتب بیشتر خواهد کرد. کارآفرینان همواره سعی کرده‌اند تا به فراتر از مرزهای باریک و نامرئی که برندها آنها را محدود کرده، پیش بروند. برای جهانی کردن برند محلی خود، می بایست توجه عموم را به سمت خود جلب کنید.
2- رتبه‌بندی جستجو
افزایش میزان تعامل مشتری با شما در بازدید آنها از رسانه های مجازی شما نیز افزایش می یابد. هرچه تعداد صفحات مرور شده از سوی مشتری در وبسایت شما بیشتر شود به ترافیک عظیم HTTP منتهی می گردد. فکر می‌کنید نتیجه چیست؟ شما جایگاه خوبی را در موتورهای جستجوی اینترنتی کسب خواهید کرد.
3- رهبران متفکر
چگونه می‌توانید شیفتگی مخاطبان که هرگز از بین رفتنی نیست را بدست آورید؟ پاسخ را می توان در تکیه بر روابط عمومی بدست آورد. پذیرش استارت‌آپ شما از صمیم قلب نیازمند داشتن رهبرانی متفکر است که به دور از کوته فکری های ناشی از بی تجربگی و یا عدم دانش کافی، به رشد اعضای تیم خود بپردازند تا آنها را به افراد تاثیرگذار دز صنعت و افرادی درخشنده تبدیل کند.
4- اعتبار شرکت
روابط عمومی، اعتبار شرکت را به بار می‌آورد. با این وجود، نیاز به داشتن بنیادی خوب برای تحقق این وجهه عظیم وجود دارد. اگر روزنامه‌ای معروف مانند گاردین یا نیویورک تایمز عقاید فردی را منتشر کند، کل دنیا متقاعد خواهند شد. به همین دلیل، «اعتبار شرکت» دست در دست روابط عمومی خواهد داد.
5- چشم‌انداز بزرگ
موفقیت در روابط عمومی چشم انداز بزرگی را برای کسب و کار به همراه خواهد داشت. چشم انداز بزرگ حاکی از نتایج تصدیق‌آمیز کسب و کار، ظهوری جهانی، زوایایی خلاق و غیره خواهد بود. این امر بازاریابان محتوا و دیجیتال را به تمرکز بر عموم تشویق می‌کند. روابط عمومی همراه با اشتیاق، توانایی و تجربه آینده را به فال نیک می‌گیرد.
جایگاه روابط عمومی در بازاریابی کسب و کار

لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/697240/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

تمام ایده‌های دانش‌بنیانی قدرت تولید انبوه را دارند؟

روزنامه‌های اقتصادی شنبه 1 اردیبهشت

صادرات حوزه غذایی کشور بسیار محدود است

یارانه نان را به جای نانوا به مردم بدهید

تداوم روند کاهشی مصرف سرانه فرآورده‌‌‌های گوشتی

رقابت نفسگیر منطقه‌ای در صنعت غذا

اجرای نمایش «کی با من پیتزا می‌پزه؟» برای کودکان

اجرای «مجنون آن لیلی» با روایت رشید کاکاوند

گردهمایی عامه‌پسندها پس از 30 سال

«فرداها» پشت ویترین کتاب‌فروشی‌ها

میراث سینماگر فقید

پل آهنی؛ نماد انقلاب صنعتی

70 سال تاخیر!

سهمیه ایتالیا، شاید 6 تیم

امروز؛ بهتر از بازی اول باش

دست‌های خالی در باواریا

چطور دفاع می‌کنید؟

احتمال سرمایه‌گذاری گلرنگ در تخفیفان

ارائه یک پلتفرم بانکداری دیجیتال برای کسب‌وکارها

دومین خروج بزرگ بنیانگذاران رقم می‌خورد؟

فرار سرمایه‌گذاران خطرپذیر از اژدهای سرخ

اثر تورمی در کمین تاکسی‏‏‌های اینترنتی؟

روز پایان اکسپو روز شروع فعالیت است

صنعت لوازم خانگی زیر ذره‌بین

راه گشایش ارزی برای تولید به قصد صادرات

مسیریابی بانک‌ بزرگ پس از ادغام

بازار جهانی - 1403/02/01

پلیمر خاورمیانه - 1403/02/01

زنجیره فولاد - 1403/02/01

پلیمر جهانی - 1403/02/01

بازار جهانی فلزات در مدار صعود

بانک مرکزی انتشار ایران‌چک 500هزارتومانی را تکذیب کرد

مخالفت انجمن اقتصاد ایران با تعطیلی پنج‌شنبه‌ها

آفت‌زدایی از فساد اداری

وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه

ادامه زیاندهی خودروساز ویتنامی

8 تا 10هزار خودروی برقی در راه است

احیای انرژی هسته‌‌‌‌ای در اروپا

افزایش ظرفیت تولید پتروشیمی

لزوم واقع‌بینی در مسیر گذار انرژی

ظرفیت مغفول یک‌میلیارد دلاری

قطر به‌مثابه یک« قدرت عاریه‌ای»

بازنگری میانجی در میانجی‌گری

چرا باید به نسل «زد» امیدوار بود؟

وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل

رسوب فایل فروش مسکن در منطقه 2 تهران

بازار - 1403/02/01

بهبود نامتوازن اقتصاد منطقه

نبض شاخص - 1403/02/01

© - www.bazarearya.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی