بازار آریا

آخرين مطالب

بی‌ام و جدید، مناسب برای خانواده و پسندِ جوانان! مقالات اقتصاد جهاني

بی‌ام و جدید، مناسب برای خانواده و پسندِ جوانان!
  بزرگنمايي:

بازار آریا - شاید کراس اوورها و اسیووی ها بازار خودرویی جهان در اروپا و سایر کشورها را تحت سلطه خود در آورده باشند، ولی این موضوع سبب نشد مرسدس از عرضه دومین نسل B کلاس صرف نظر کند از این رو ب ام و هم که پی برد مشتری کافی برای سگمنت مینی ونها وجود دارد، امروز نسل جدید سری 2 اکتیو تورر را با دیزاین کاملا جدید نسبت به نسل قبل رونمایی کرده است.
خودرو نویس: شاید کراس اوورها و اسیووی ها بازار خودرویی جهان در اروپا و سایر کشورها را تحت سلطه خود در آورده باشند، ولی این موضوع سبب نشد مرسدس از عرضه دومین نسل B کلاس صرف نظر کند از این رو ب ام و هم که پی برد مشتری کافی برای سگمنت مینی ونها وجود دارد، امروز نسل جدید سری 2 اکتیو تورر را با دیزاین کاملا جدید نسبت به نسل قبل رونمایی کرده است.
متاسفانه یک جلوپنجره زشت بیش از حد بزرگ در پروفیل جلو این MPV نصب شده که در نگاه اول ما را یاد ب ام و X7 می اندازد که از دو سمت توسط چراغ های LED باریک و جدیدی به صورت آپشنال از نوع ماتریکس هستند، احاطه شده است. در پروفیل جانبی ب ام و سری 2 اکتیو تورر جدید شاهد طراحی دستیگره درب های جدید و موقعیت قرارگیری پایین تر آینه ها هستیم تا آیرودینامیک این خودرو بهبود یابد؛ همچنین این مینی ون یا MPV را می تواند با رینگ هایی از 16 تا 19 اینچ سفارش داد.
در پروفیل عقب ب ام و سری 2 اکتیو تورر جدید شاهد طراحی یکپارچه اگزوز در زیر پسر هستیم تا استایل تمیزتری حاصل شود؛ همچنین درب فضای بار نیز باریکتر و شکیلتر بوده تا چهره این مینی ون آلمانی مدنتر شود.
نسل دوم ب ام و سری 2 اکتیو تورر نسبت به نسل قبل 32 میلی متر کشیده تر شده و طول آن به 4386 میلی متر رسیده است. همچنین این خودرو 24 میلی متر عریض تر شده و حال پهنایی معادل 1824 میلی متر دارد؛ ولی فاصله بین دو محور آن بدون تغییر 2670 میلی متر باقی مانده است. ب ام و سری 2 اکتیو تورر ارتفاعی معادل 1576 میلی متر داشته و عرض اکسل های جلو و عقب با 25 میلی متر افزایش به ترتیب به 1586 میلی متر رسیده اند. طراحی بروزرسانی شده و مدرن به همراه المان های آیرودینامیکی فعال مانند باله های تطبیق پذیر در قسمت بالا و پایینی جلوپنجره بزرگ این خودرو ضریب مقاومت هوای 0.26 را برای سری 2 اکتیو تورر به ارمغان آورده اند.

بازار آریا


طراحی کابین ب ام و سری 2 اکتیو تورر
دیزاین کابین نسل دوم اکتیو تورر به لطف استفاده از سیستم کاربری ب ام و iDrive 8 به طور کلی تغییر کرده و شاهد نصب یک نمایشگر 10.25 اینچی دیجیتالی در پشت فرمان و یک نمایشگر دیجیتالی لمسی 10.7 اینچی در میان داشبورد برای سیستم مالتی مدیا هستیم. در کنسول میانی شاهد طراحی کلید استارپ/استاپ، کلیدهای هشدار، یک شیفتر دنده بسیار کوچک، کلید ترمز پارک برقی و یک ناب چرخشی برای کنترل ولوم سیستم صوتی هستیم. این کنسول میانی شناور باعث شده فضای زیادی در زیر آن خالی باشد که می توان از این قسمت برای قرار دادن اشیا مختلف استفاده کرد.

بازار آریا


از آنجایی که سری 2 اکتیو تورر یک مینی ون بوده، اصل اول در خصوص آن کاربردی بودن است. صندلی های عقب این خودرو تا 13 سانتی متر قابلیت حرکت به سمت جلو را دارند و به صورت40/20/40 امکان تا شدن دارند. بسته به نوع تنظیم صندلی فضای بار این خودرو از 470 تا 1455 لیتر متغییر است. این خودرو به صورت استاندارد دارای درب الکترونیکی فضای بار و همچنین سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله است. به صورت آپشنال هم می توان برای این خودرو سانروف شیشه ای پانورامیک، سیستم صوتی هارمن کاردن و قلاب یدک کشی تاشو برقی را سفارش داد.

بازار آریا


مشخصات فنی ب ام و سری 2 اکتیو تورر
نسخه پایه ب ام و سری 2 اکتیو تورر مدل 218i بوده که از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 136 اسب بخاری با 230 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. این نسخه طی 9 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن 214 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. نسخه قدرتمندتر 220i بوده که از همین پیشرانه سه سیلندر 1.5 لیتری ولی با 170 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور بهره گرفته و طی 8.1 ثانیه به مرز 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن 221 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

بازار آریا


یک پله بالاتر نسخه 223i بوده که به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با 218 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. این نسخه ب ام و سری 2 اکتیو تورر طی 7 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت رسیده و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز 241 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

بازار آریا


ب ام و طرفداران پیشرانه های دیزلی را نیز فراموش نکرده و یک نسخه به نام 218d با پیشرانه 2 لیتری توربودیزل چهار سیلندر توسعه داده که قادر به تولید 150 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور است. این نسخه طی 8.8 ثانیه از حالت سمون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز 220 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

بازار آریا


هر چهار نسخه ب ام و سری 2 اکتیو تورر به یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه مجهز شده اند که نیزروی تولیدی را به چرخ های جلو منتقل می کنند. در آینده ب ام و قصد دارد دو مدل پلاگین هیبریدی برای سری 2 اکتیو تورر عرضه کند که یکی از آنها 230e بوده که دارای سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک و استایل ظاهری اسپرتتر نسبت به سایر مدلهاست.

لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/634011/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در قزوین تقویت شوند

قیمت طلا، سکه و ارز امروز 31 فروردین‌ماه 1403

تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد؛ باطل شدن پروازها تا 10 صبح

رشد تولید باید به جهش تبدیل شود

چاپ ایران چک 500 هزار تومانی تکذیب شد

رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد؟

دیدگاه دولت و مجلس سرمایه‌داری است؛ مشکلات کارفرما و نوسان قیمت دلار چه ربطی به کارگر دارد؟

چاپ اسکناس 500 هزار تومانی از سوی بانک مرکزی واقعیت دارد؟

مرغ ارزان شد

دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است

حجم مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار می رسد

روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد

ضرب سکه طلا را ‌خیانت‌ به مملکت می‌دانیم

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد 6 درصدی را تجربه کرد

جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد

چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟

ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری

بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشکل واحدهای تولیدی

رفتار موذیانه همسایه شمالی زیر ذره‌بین

سیل برای دبی گران تمام شد

برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

رییس سازمان برنامه و بودجه: کشور در مدار رشد اقتصادی قرار دارد

جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود

انتقاد حسین عبده تبریزی به مالیات مضاعف علیه سرمایه‌گذاری

بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته چهارم فروردین

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

دولت در وضع کنونی، منفعل بوده و کنترلی بر قیمت ارز ندارد/ نرخ دلار تا زمان برگزاری انتخابات آمریکا ظرفیت افزایش تا 100 هزارتومان را دارد

از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید

بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال 1403؛ تورم‌های بزرگتر در راه است؟

پیش‌بینی کاهش رشد اقتصادی ایران

اتمام 53 پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی

بازگشت بیش از 250 همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی

15 میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد

مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد

حق‌شناس: تنش اخیر میان ایران و اسرائیل تأثیری بر نرخ ارز نمی‌گذارد

بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال 1403

کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد

بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد

برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد

رئیس‌جمهور وارد شاهرود شد

قیمت گوشت مرغ و گوشت گوساله امروز پنجشنبه 30 فروردین

رئیس جمهور وارد شاهرود شد

کشف 15 میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز

ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه

رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس

رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است

© - www.bazarearya.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی