بازار آریا

آخرين مطالب

همزمان با هفته دولت؛

شعبه تأمين اجتماعي سنگر افتتاح شد بيمه و بانک

  بزرگنمايي:

آریا بازار - شعبه تأمین اجتماعی سنگر و ساختمان جدید شعبه بندر کیاشهر در استان گیلان افتتاح شدند.

به گزارش آریا بازار-همزمان با هفته دولت شعبه تأمین اجتماعی سنگر به عنوان بیست و هشتمین شعبه استان گیلان و همچنین ساختمان جدید شعبه بندر کیاشهر افتتاح شدند.
این مراسم با حضور قائم موهبتی، معاون مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در امور استانها؛ تاج الدین، معاون حقوقی وامور مجلس؛ دکتر امینی مشاورمدیرعامل و مدیرکل دفتر هماهنگی اموراستانها، مهندس فرج زاده ها مدیرکل دفتر فنی مهندسی سازمان تأمین اجتماعی و همچنین مدیران استان گیلان و نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
درابتدای این مراسم جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ضمن تبریک هفته دولت وقدردانی ازحمایتها ومساعدتهای بعمل آمده بمنظور تحقق این انتظار دیرینه مردم منطقه ، اظهار داشت : درحال حاضر جمعیتی درحدود ١٠ هزار نفردراین بخش تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که مشتمل بر ٣٦٠٠ نفر بیمه شده اصلی است و انتظار داریم با الحاق وانتقال پرونده های دیگرساکنین از شعب یک رشت ، شهید ربانی ( ٢ رشت ) و کوچصفهان این روند افزایش یابد .
تاج الدین معاون حقوقی وامورمجلس سازمان تامین اجتماعی نیز دراین مراسم ضمن تقدیر ازاعتماد نمایندگان مجلس دررای اعتماد مجدد به وزیرتعاون ، کارورفاه اجتماعی ، اذعان داشت: یکی ازراهبردهای وزیرمحترم ومدیرعامل سازمان توسعه بخشیدن به دامنه خدمات تامین اجتماعی است که با فراهم شدن فرصت مهیا شده بمنظور تداوم بخشیدن به برنامه ها ، امیدواریم گامهای بیشتر ومطلوبتری دراین حوزه برداشته شود .
معاون حقوقی وامورمجلس سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به ایجاد شعبه درسنگر بعنوان یکی از دغدغه ها ومطالبات نمایندگان مردم رشت درمجلس شورای اسلامی طی سالیان اخیر با ابراز خرسندی از تحقق این مهم ، اظهار داشت : به حول و قوه الهی توانستیم با حداقل امکانات و بضاعت موجود در منطقه ، شاهد افتتاح شعبه سنگر باشیم و تلاش خواهیم کرد در آینده نزدیک با همکاری مسئولین محلی ، امکان استقرار این واحد تابعه تامین اجتماعی گیلان در ساختمان ملکی سازمان را عملیاتی کنیم.
تاج الدین با بیان اینکه این مجموعه بزرگترین سازمان خدمات رسان کشور با ٤٢ میلیون مخاطب است، اظهار امیدواری کرد تا با برنامه ریزی های بعمل آمده چتر حمایت تامین اجتماعی وتوسعه خدمات آن تداوم یابد .
جعفرزاده نماینده مردم شهرستان رشت نیز دراین مراسم با اشاره به اینکه ما کشور را گران اداره می کنیم و خدمات ارائه شده به مردم برای آنها هزینه های بسیار دربردارد اذعان داشت : دولت رفاه دولتی است که مردم درآن برای دریافت خدمات کمترمتحمل اذیت شوند .
وی تامین اجتماعی را سازمانی بزرگ برشمرد که تنها دریک خدمت یعنی درمان خود معادل یک وزارتخانه عمل می کند.
نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی درادامه با بیان اینکه محل فعلی شعبه تاسیس شده استیجاری است، خواستار برنامه ریزی و پیگیری بمنظورتدارک ساختمان ملکی برای شعبه سنگر درآینده نزدیک شد.
رحیمی بخشدارسنگر نیز با اشاره به جمعیت ٦٠ هزار نفره سنگر، راه اندازی شعبه تامین اجتماعی را خواسته ومطالبه برحق مردم منطقه برشمرده و از تلاشهای انجام شده برای تحقق آن قدردانی کرد.
درپایان این مراسم آئین افتتاح شعبه سنگربعنوان بیست وهشتمین واحداجرایی تامین اجتماعی گیلان به دست مهندس جعفرزاده نماینده مردم شهرستان رشت انجام پذیرفت.
ساختمان جدید شعبه تأمین اجتماعی بندرکیاشهر به بهره برداری رسید
همچنین همزمان با سفر معاونین مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به استان گیلان، ساختمان جدید شعبه تأمین اجتماعی بندرکیاشهر نیز به بهره برداری رسید.
موهبتی معاون اموراستانهای سازمان تأمین اجتماعی درآئین افتتاح ساختمان جدید این شعبه ، حرکت درمسیر IT را نهضتی ارزشمند دانست که درسالهای اخیر شکل گرفته وبا جدیت دنبال میشود .
وی اقدامات انجام شده درراستای توسعه خدمات غیرحضوری را با هدف تسریع وتسهیل امور برای مخاطبان دانست واظهار داشت: درکناربرنامه های تدوینی، اجرای پروژه ها وساخت آنها نیز بمنظور فراهم نمودن محیطی مناسب و درخور شأن همکاران و شرکای اجتماعی است تا ازاین امکانات احساس راحتی بیشتری داشته ورضایتمندی بهتری حاصل گردد .
معاون اموراستانهای سازمان تأمین اجتماعی ساخت این شعبه را به همت دفتر فنی مهندسی وبا اجرای کار توسط شرکت خانه سازی جلوه ای دیگر ازعرصه های توانمدی این سازمان برشمرده وبا ابرازخوشنودی ازمحیط شکیل وزیبای شعبه ساخت این پروژه درکمتر از١٥ماه در دوطبقه با ١٠١٣ متر زیربنا را سندی از اراده وعزم مجموعه برای خدمت رسانی بیشتر معرفی کرد.
حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز دراین مراسم با اشاره به اینکه بسط عدالت وگسترش خدمات به مردم ازدستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است از تامین اجتماعی بعنوان یکی از سازمان های موثر که نقش مهمی دراین عرصه برعهده دارد یاد کرد.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه همچنین ضمن قدردانی ازتلاشهای پرسنل تامین اجتماعی درارائه خدمات وایجاد رضایتمندی درسطح جامعه اظهار داشت : تامین اجتماعی گیلان درسطح استانی و شهرستان از مدیرانی توانمند برخوردار است.
قربانی نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه نیز درادامه این مراسم، با اشاره به اینکه کلنگ زنی این پروژه بدست دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان درسفر استانی به گیلان زده شده بود اذعان داشت : ساخت وتکمیل این شعبه در مدت تعیین شده براساس قول مدیرعامل نشان داد که تامین اجتماعی مجموعه ای متفاوت ازدیگر سازمانها ونهادهاست که حرف وعمل آن یکی است.
وی با اشاره به بازدید انجام شده از پروژه ساختمان اداری درمانی آستانه اشرفیه افزود: هرچند بدنبال مجوزهای اخذ شده ، شهر ما درپیشبرد کارها بسیار جلوتر ازسایر قسمت های استان که همزمان شروع طرح داشته اند قرار دارد ولی پیشرفت کار علیرغم تامین منابع از سوی تامین اجتماعی از سوی پیمانکار درحد انتظار نیست.
قربانی با بیان تحت پوشش بودن ٤٥ هزار نفر از شهروندان شهرستان درزمره عائله تامین اجتماعی خواستار تلاش بمنظوراستفاده مطلوب ازساختمان قدیمی شعبه وهمچنین امکان استقلال کانون بازنشستگان بندرکیاشهرازآستانه اشرفیه شد.
عملیات اجرایی ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی بندرانزلی آغاز شد
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی در سفر به استان گیلان کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی بندرانزلی را به زمین زد.
تاج الدین در این مراسم گفت: اجرای این پروژه یکی از مهم ترین دغدغه های شهروندان شهرستان انزلی بوده است.
وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در طی چهار سال گذشته تلاش کرده در راستای مأموریت های سازمانی خود به دور از همه حاشیه ها به فعالیت های اصلی بپردازد، افزود: اجرای پروژه ساخت ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی یکی از ده ها پروژه مهم در حال اجرا در کشور محسوب می شود.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی دومین تولیدکننده درمان در کشور است، گفت: در حال حاضر ۸۰ بیمارستان به بیمه شدگان تأمین اجتماعی خدمات می دهند.
وی با بیان اینکه تلاش شده تا با بهترین کیفیت ارائه درمان و خدمات صورت گیرد، خاطرنشان کرد: تولید امنیت و سلامت مهم ترین اولویت و اصلی ترین برنامه سازمان محسوب می شود.
تاج الدین در ادامه با بیان اینکه ارائه خدمت به جامعه کارفرمایی، کارگری و مستمری بگیران برای سازمان تأمین اجتماعی افتخاری بزرگ محسوب می شود، گفت: تمام تلاش سازمان این بوده که بتواند خدمات بهتر و باکیفیت مطلوب تر ارائه کند.

لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/27157/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد؛ باطل شدن پروازها تا 10 صبح

رشد تولید باید به جهش تبدیل شود

چاپ ایران چک 500 هزار تومانی تکذیب شد

رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد؟

دیدگاه دولت و مجلس سرمایه‌داری است؛ مشکلات کارفرما و نوسان قیمت دلار چه ربطی به کارگر دارد؟

چاپ اسکناس 500 هزار تومانی از سوی بانک مرکزی واقعیت دارد؟

مرغ ارزان شد

دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است

حجم مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار می رسد

روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد

ضرب سکه طلا را ‌خیانت‌ به مملکت می‌دانیم

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد 6 درصدی را تجربه کرد

جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد

چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟

ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری

بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشکل واحدهای تولیدی

رفتار موذیانه همسایه شمالی زیر ذره‌بین

سیل برای دبی گران تمام شد

برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

رییس سازمان برنامه و بودجه: کشور در مدار رشد اقتصادی قرار دارد

جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود

انتقاد حسین عبده تبریزی به مالیات مضاعف علیه سرمایه‌گذاری

بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته چهارم فروردین

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

دولت در وضع کنونی، منفعل بوده و کنترلی بر قیمت ارز ندارد/ نرخ دلار تا زمان برگزاری انتخابات آمریکا ظرفیت افزایش تا 100 هزارتومان را دارد

از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید

بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال 1403؛ تورم‌های بزرگتر در راه است؟

پیش‌بینی کاهش رشد اقتصادی ایران

اتمام 53 پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی

بازگشت بیش از 250 همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی

15 میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد

مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد

حق‌شناس: تنش اخیر میان ایران و اسرائیل تأثیری بر نرخ ارز نمی‌گذارد

بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال 1403

کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد

بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد

برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد

رئیس‌جمهور وارد شاهرود شد

قیمت گوشت مرغ و گوشت گوساله امروز پنجشنبه 30 فروردین

رئیس جمهور وارد شاهرود شد

کشف 15 میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز

ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه

رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس

رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است

‌رئیس جمهور ایران چه درخواستی از رئیس جمهور ازبکستان داشت؟

راه اندازی رصدخانه ی تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی سنندج

© - www.bazarearya.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی