بازار آریا

آخرين مطالب

آشنایی با محبوب ‌ترین شرکت ‌های تهران برای کارجویان تولید و تجارت

آشنایی با محبوب ‌ترین شرکت ‌های تهران برای کارجویان
  بزرگنمايي:

بازار آریا - بازار / در بازار کار پررقابت تهران، تعداد زیادی شرکت برجسته و محبوب وجود دارند که به دنبال جذب استعداد‌های جدید و افراد متخصص هستند. این شرکت‌ها به دلیل ارائه فرصت‌های متنوع شغلی و شرایط کاری خوب، در میان کارجویان در شهر تهران و شهر‌های اطراف محبوبیت زیادی دارند. کارخانه‌ ها و شرکت‌های زیادی در زمینه فناوری اطلاعات، فعالیت‌های پتروشیمی و نفتی، خدماتی، مالی، حمل و نقل و... در تهران فعالیت دارند. 
این شرکت‌ها و کارخانه‌ها با ارائه فرصت‌های شغلی جدید، باعث افزایش نرخ اشتغال‌زایی در تهران شده‌اند و بسیاری از افراد با توانمندی‌ها و تجربیات گوناگون را جذب می‌کنند. اگر به دنبال کار در تهران با حقوق بالا هستید، می‌توانید با جستجوی ردیف شغلی مورد نظرتان در آگهی استخدام تهران امروز در سایت‌های کاریابی معتبر رزومه خود را ارسال کنید. برای استخدام در شرکت ‌های تهران با بیمه و سایر مزایای شغلی، در ادامه با ما همراه باشید. 
مزایای کار در تهران
شهر تهران، مرکز سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ است و امکانات بازار کار و استخدام در شرکت‌ های تهران به مراتب بهتر از وضعیت استخدامی سایر شهر‌های ایران است. اگرچه در استان‌ها و شهر‌های دیگر نیز امکان کاریابی و فرصت‌های استخدامی متنوعی وجود دارند، اما نمی‌توان منکر این موضوع شد که تعداد و تنوع آگهی‌های شغلی در شهرستان‌ها قابل قیاس با تعداد آگهی‌های کاریابی در تهران نیست.
با مشاهده تعداد آگهی‌های استخدامی استان تهران و مقایسه آن با تعداد آگهی‌ها در شهر‌های دیگر در سایت جاب ویژن، می‌توان نتیجه گرفت که بیشتر از 70 درصد از فرصت‌های استخدامی، مربوط به استان تهران هستند. 
اگرچه در اغلب اوقات کارجویان ساکن شهر تهران برای موقعیت‌های استخدامی در این شهر رزومه خود را ارسال می‌کنند، اما مزایای شغلی و تنوع بازار کار در پایتخت سبب شده که بسیاری از افراد جویای شغل از شهر‌ها و حتی استان‌های مجاور هم در پی استخدام شدن در شرکت‌های تهران باشند. فرصت‌های استخدام کارگر، منشی، حسابدار و... در شرکت‌های تهران بسیار گسترده و متنوع هستند. 
در شهر تهران، صد‌ها موقعیت شغلی برای جذب افراد با پیش‌زمینه تحصیلی و مهارت‌های متنوع وجود دارند. ممکن است که برخی از مشاغل در تهران درآمد بالاتر و موقعیت‌های شغلی بهتری داشته باشند. اما در هر صورت، با هر مهارت و زمینه کاری می‌توانید در شهر تهران فرصت‌های استخدامی مناسبی را پیدا کنید. 
با توجه به بالا بودن سطح هزینه‌ها در شهر تهران، میانگین درآمد و حقوق افراد شاغل در این شهر نیز به نسبت کارجویان در سایر شهر‌های کشور بالاتر است. با بررسی گزارش حقوق و دستمزد جاب ویژن هم می‌توان متوجه این مسأله شد. 
همه این شرایط، مانند بازار کار مناسب، مزایای شغلی، سطح حقوق بالا و فرصت‌های استخدام خانم‌ ها و آقایان با مهارت‌ها و رشته‌های تحصیلی متنوع، سبب شده که شرکت‌های زیادی در تهران، محبوبیت بالایی از نظر کارجویان داشته باشند. در ادامه، با تعدادی از محبوب‌ترین شرکت‌های تهران آشنا خواهید شد. 
شرکت دیجی کالا (Digikala)
امروزه، کمتر کسی است که شرکت دیجی کالا را نشناسد یا حداقل یک بار از آن خرید نکرده باشد. این شرکت، بیش از هزار کارمند دارد و در سال 1384 تأسیس شده است. 
دیجی‌کالا، به عنوان یک شرکت فعال در عرصه تجارت الکترونیک، به دنبال تحقق شعار «لبخندی برای همه ایران» است. این شرکت با استفاده از توسعه سرویس‌های مبتنی بر تکنولوژی و فناوری‌های جدید، ارزش‌های خود در زمینه کار گروهی، مشتری‌محوری و نتیجه‌گرایی را دنبال می‌کند. با توجه به سرعت رشد بالا در این شرکت، امکان توسعه و رشد کارکنان با بهره‌گیری از برنامه‌های آموزشی متنوع وجود دارد. 
در دیجی کالا، امکانی برای کارکنان این شرکت فراهم شده تا از اولین روز کاری خود، با چالش‌ها و یادگیری مهارت‌های جدید سر و کار داشته باشند. با توجه به چالش‌ها در حوزه‌های مختلف و رقابت با کسب و کار‌های مطرح و بزرگ، فرصتی در اختیار کارکنان این مجموعه وجود دارد که هر روز مهارت‌های خود را توسعه دهند. فضای کاری در دیجی کالا، غیر رسمی و صمیمانه است. 
از مزایای کار در دیجی کالا می‌توان به امکان همکاری با افراد حرفه‌ای در زمینه کاری خود، خدمات پزشکی رایگان، خرید کالا به صورت اقساطی، پلتفرم آموزشی و... اشاره کرد. 
علی بابا (Alibaba Group)
شرکت علی بابا، یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های تهران از دید کارجویان است. تعداد کارکنان این شرکت، 500 تا هزار نفر هستند. 
مجید حسینی‌نژاد، بنیان‌گذار علی بابا درباره کار در این شرکت گفته است: «علی بابا حس خوب کار کردن، ارزش داشتن و استفاده از خلاقیت است. در علی بابا همیشه حس خوب شکوفایی افراد است که باعث بالا رفتن رضایت شغلی سرمایه انسانی می‌شود. سرمایه انسانی علی بابا با استفاده از خلاقیت‌های خود، همیشه درگیر ساختن بهترین‌ها هستند.»
شرکت علی بابا با سفر شناخته می‌شود. علی بابا، از اولین شرکت‌ها در ایران بوده که امکان رزرو اینترنتی بلیط تور، هتل، اقامتگاه و... را فراهم کرده و امروزه در خط مقدم صنعت گردشگری کشور قرار دارد. 
از نظر فرهنگ کاری، ساختار شغلی در علی بابا بدون سلسله مراتب و فلت است و کارکنان در این شرکت در محیطی صمیمانه مشغول به کار هستند. در این شرکت فرقی ندارد که کارشناس باشید یا مدیر و سرپرست، دسترسی به امکانات برای همه کارکنان علی بابا به یک اندازه است. 
از مزایای کار در شرکت علی بابا، می‌توان به تسهیلات سفری، آموزشی و درمانی، ساعت کاری منعطف، وام‌های بانکی و... اشاره کرد. 
یکتانت (Yektanet)
یکی دیگر از شرکت‌های محبوب در شهر تهران از نظر کارجویان، شرکت یکتانت است. این شرکت 200 تا 500 کارمند داشته و در سال 1396 با هدف متحول کردن تبلیغات آنلاین تأسیس شده است. در حال حاضر، یکتانت زیرمجموعه‌های مختلفی مثل یک‌لینک، جریان، ادیوری و نجوا را در بر می‌گیرد. 
این شرکت تلاش می‌کند که محیطی مناسب برای دنبال کردن آرزو‌ها و شکوفایی استعداد‌های کارکنان خود فراهم کند. محیطی که در آن دیده و شنیده شده و روز به روز رشد کنید. 
سینا مؤمنی، مدیر عامل یکتانت درباره کار در این شرکت گفته است: «آدم‌ها در یکتانت علاوه بر این که اختیار تصمیم‌گیری برای انجام خیلی از کار‌ها رو دارند، فرصت اشتباه کردن هم دارند. می‌تونن مهارت‌های سخت و نرم زیادی رو یاد بگیرند و در مدت کوتاهی تجربه‌های ارزشمند زیادی رو کسب کنند.»
شوق پیشرفت، یادگیری مداوم و علاقه به کار، از ویژگی‌های یکتانتی‌ها است. دیدن افرادی که از کارشان لذت برده و علاوه بر رشد خود، رشد مجموعه و تیم را هم در نظر دارند، روحیه و انرژی جمعی تمام کارکنان این شرکت را بالا می‌برد. 
مزایای کار در یکتانت، تسهیلات ورزشی، آموزشی و تفریحی، بازی و تفریح گروهی، بیمه تکمیلی و... هستند. 
دکتر ساینا (Dr Saina)
دکتر ساینا، در زمینه خدمات درمانی، پزشکی و سلامت فعالیت داشته و در سال 1395 تأسیس شده است. حدود 50 تا 200 نفر در حال حاضر در این شرکت مشغول به کار هستند. 
چشم‌انداز شرکت دانش بنیان صنعتی نوین فناوران همراه ساینا، کمک به انسان‌ها برای داشتن زندگی سالم و طولانی است. در دکترساینا اعتقاد بر این است که در عصر ارتباطات، دسترسی به اطلاعات صحیح و شفاف حق تمام انسان‌ها است. هدف این شرکت این است که هیچ هم وطنی به دلیل عدم دسترسی سریع به امکانات درمانی یا عدم آگاهی دچار درد و غم ناشی از مشکلات روحی و جسمی نشود. 
مزایای همکاری با شرکت دکتر ساینا عبارت‌اند از: تسهیلات توسعه فردی و آموزش، تسهیلات مالی و اعطای وام، امکان دورکاری و ساعت کاری منعطف، رویداد‌های فصلی و ماهیانه و دورهمی‌های مختلف، کمک هزینه درمان اختصاصی و بیمه تکمیلی و بسیاری از مزایا و امکانات دیگر. 
جدیدترین موقعیت‌های شغلی در دکترساینا، استخدام کارشناس پشتیبانی، طراح ارشد محصول، بک‌اند دولوپر و... هستند. 
پنکو (Panco)
پنکو، شرکتی محبوب در تهران است که در زمینه کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت فعالیت داشته و در سال 1398 تأسیس شده است. 
پنکو یک تجربه جدید از ارتباط و سرگرمی است. هر آن چه برای گذراندن اوقاتی خوش و برقراری ارتباط با دنیای بیرون مورد نیاز است، در این اپلیکیشن چندکاره قرار دارد؛ از جمله روم‌های مختلف، بازی‌های جمعی، پیام‌رسان بدون ‌محدودیت و امن و تماس تصویری و صوتی. 
به گفته محسن محمدی، مدیر منابع انسانی پنکو: «ما در پنکو، بر این باوریم که نیروی انسانی بزرگترین و باارزش‌ترین سرمایه ما است. سعی کردیم لذت کار کردن با افراد پرانرژی و باهوش را تجربه کنیم. دلیل رشد و موفقیت پنکو را بدون شک، سرمایه‌های متخصص و باانگیزه می‌دانیم.»
از مزایای همکاری با شرکت پنکو، می‌توان به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، بیمه تکمیلی برای کارکنان و بستگان درجه یک آن‌ها، برگزاری دورهمی‌های مختلف، برنامه‌های رفاهی پرسنل، شناوری ساعات کاری روزانه و جلسات کوچینگ گروهی و فردی به صورت هفتگی اشاره کرد. 
جمع‌بندی
در تهران، بازار کار گسترده و متنوعی وجود دارد و ساکنین این شهر می‌توانند با پیش‎زمینه تحصیلی، مهارت‌ها و ترجیحات شغلی مختلف به دنبال فرصت‌های استخدامی مناسبی باشند. برخی از صنایع پررونق و پرتقاضا در این شهر شامل حوزه فناوری اطلاعات، خدمات اینترنتی، تجارت الکترونیک و صنایع مهندسی مانند خودروسازی هستند که در سال‌های اخیر رشد زیادی داشته‌اند. 

لینک کوتاه:
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1128614/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جنگ کریدورها در خاورمیانه

برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران

رشد نرخ فقر در غزه به 90 درصد | خسارت 33 میلیارد دلاری جنگ غزه

سپاه: نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد

ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است

راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده

معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری

پشتوانه‌ عملیات وعده صادق، جامعه علمی ما بود

داستان یک سفر پرماجرا در «رودخانه»

برپایی نشست پرسش و پاسخ با استاد امیرخانی

آیین نکوداشت اصغر دادبه در خانه اندیشمندان

کنسرت سامان احتشامی در تالار رودکی

خداحافظی با قدیس بروکلین

رشد 35 درصدی درآمد استان یزد از وصول بخش‌‌‌های مختلف

نسخه جهانی سفر سالمندان

ضرورت رویکرد درمان چندتخصصی در تومورهای شایع مغزی کودکان چیست؟

مدیریت ریزهزینه‏‏‌های کسب و کارهای سبز

تیم‏‏‌سازی پویا چیست و چرا مهم است؟

خوش‌بینی به اثرگذاری طارمی

تکذیب یک شایعه در مورد سردار آزمون

بالاخره به شما مربوط است یا نه؟

پس فرق چیست؟

گـل گفتی!

واکنش وزیر ارتباطات به ادعای لزوم امضای رئیس‌جمهور در رفع فیلترینگ

ایجاد یک میلیون شغل دیجیتالی در فیلیپین تا 2028

پیگیری فعالیت بین‌المللی کسب‌وکارهای الکترونیکی

کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟

زنجیره فولاد - 1403/02/13

بازار فولاد - 1403/02/13

بازار آتی - 1403/02/13

بازگشت اقتصاد چین به فاز انقباضی

مهار تکانه بانک‌مرکزی به سکه بورسی

خانه‌تکانی در سازمان برنامه و بودجه کشور

پارادوکس ایرانی و افق کوتاه‌مدت تولید

آیین‌نامه واردات کارکرده‌ها دست دولت است

زمان عرضه جدید خودروهای وارداتی

ذره‌بین ارزی صمت روی مونتاژکاران

خوش‌بینی به آینده خودروهای پاک

رشد اقتصادی ایران به‌‌‌ دلیل دانش‌‌‌بنیان‌‌‌شدن صنعت نفت و گاز

پیشرفت طرح بنزین‌‌سازی پتروپالایش تهران

روسیه سوار بر موج نوسانات نفت

هزارتوی کاهش مصرف پلاستیک

به جرم واردات

خستگی از دلار نیما

اوکراین از پس روسیه برمی‌آید؟

تفلیس غرق آشوب

تشدید تنش‌ها در آکادمی آمریکا

مذاکرات عمیق و صریح رقبای فلسطینی در پکن

بررسی موانع کسب‌وکار در شهرک‌های صنعتی

بهره‌‌‌برداری از 9.4 میلیارد دلار پروژه معدنی

© - www.bazarearya.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی