بازار آریا - عزت اله محمدی ضمن ابراز خرسندی از تفاهم و همدلی ایجاد شده میان تمام ارگان های مختلف در جزیره کیش بر لزوم ارائه خدمات ایده آل به مسافران نوروزی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش در نخستین جلسه ستاد نوروزی سال 1403 با بخش های دریانوری این منطقه در خصوص هم افزایی و تلاش های مضاعف بر تسهیل خدمات دریایی به گردشگران در حوزه های مختلف بنادر کیش، گفت: همانند سال های گذشته باید با بهره گیری از ظرفیت های ایجاد شده و تامین تجهیزات هوشمند با رویکردی ویژه جهت ارتقاء سطح ایمنی و خدمات مطلوب گردشگری به مسافران نوروزی گام برداریم تا بار دیگر ثبت روزهای به یادماندنی در دفتر خاطرات مسافران را رقم بزنیم.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت در ارائه خدمات و جلب رضایتمندی حداکثری مسافران در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته با تفاهم و همدلی که میان بنادر کیش و گمرک ایجاد شده بود؛ موفق شدیم در ایام نوروز به تعداد 6 هزار
خودرو سواری و بیش از 24 هزار نفر مسافر در یک روز خدمات مطلوب گردشگری ارائه دهیم.
مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: امسال نیز به طور حتم شیوه ارائه خدمات بهتر و رضایت بخش به عموم گردشگران را در اولویت کاری قرار دادیم.وی تقارن ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو را خبر مسرت بخشی برای شروع سالی پر برکت عنوان کرد و بیان داشت: برای حفظ شان این ماه مبارک الزامات فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.
عزت اله محمدی با بیان این که تدابیر لازم برای پذیرش مسافران و خودروهای
سواری با هدف هموار سازی ترافیک شهری در بندر چارک اندیشیده شده؛ افزود: فعال شده شماره تلفن چهار رقمی 4488-076 سامانه پاسخگویی به مسافران و راه اندازی سیستم های نوبت دهی پلاک خوان گامی به سوی جلب رضایتمندی گردشگران با ارائه خدمات ایده آل است.محمدی از افزایش شناورهای “لندینگ کراف مسافری” در مسیرهای منتهی به جزیره کیش در ایام نوروزی سال 1403 خبر داد و بیان داشت: ارائه خدمات 24 ساعته مستلزم گزینش و به کارگیری نیروهای توانمند است و باید این مهم مورد توجه دست اندرکارن مربوطه قرار گیرد.
وی ایمنی و امنیت را دو مولفه اصلی در حوزه حمل و نقل دریایی عنوان کرد و گفت: با هم اندیشی هر چه بهتر با بخش های مختلف و اجرایی شدن برنامه های مدون، شاهد ارائه خدمات شایسته و پربار تر از سال گذشته به گردشگران نوروزی خواهیم بود.
گفتنی است در این نشست که با حضور روسا و نمایندگان حوزه های مختلف توسعه تجارت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، پایگاه دریابانی کیش، یگان حفاظت شیلات،اداره بنادر و دریانوردی و برخی شرکت های فعال در حوزه کشتیرانی بعد از ظهر دوشنبه 30 بهمن در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد؛ موضوعاتی مانند "نظارت دقیق بر رعایت نکات ایمنی هنگام تردد مسافران به شناورها، تردد شناورها به اسکله، راه اندازی سیستم اطلاع رسانی توسط شبکه های سراسری، تامین نیروی انسانی، مدیریت صحیح جهت جلوگیری از ازدحام مسافران در بندرچارک، حضور ناظران قبل و بعد از حرکت در اسکله بندرگاه، برگزاری دوره های آموزشی و اطلاع رسانی به موقع از وضعیت شرایط جوی" مورد بحث و گفتمان قرار گرفت.
https://www.bazarearya.ir/Fa/News/1138081/میزبانی-شایسته-و-جلب-رضایت-گردشگران-نوروزی--با-ارتقاء-سطح-ایمنی-و-خدمات-مطلوب